Kanin rädd för datorskärmen!
Haha det är så lustigt, vi har lärt våran kanin att hoppa upp i soffan och umgås med oss.. Men så fort man vrider datorskärmen eller skrollar nedåt så blir han alldeles vettskrämd och rusar ner för soffan och in i buren! Som att han tänker "what is this sorcery?!"
Är det någon annans kanin som gör likadant? :)
Haha aww :) Mina kaniner är riktigt nyfikna på min laptop. De hoppar gärna upp på den och skriver några rader med tassarna! xD
Smilla brydde sig inte när hon bodde inne, inte Flizan heller när hon bodde inne. Viola som bor inne nu skiter i vilket hihi :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ingen av mina är rädda för datorn! ^^ Android brukade sitta på tangentbordet (när han bodde inne), supergulligt ❤
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
Haha gulligt! Min kanin är snarare tvärtom. Brukar skriva lite på Facebook och så :P Hon hoppar upp i soffan och nosar skärmen och trampar runt på tangenterna.
Min kanin är inte ett dugg rädd, hon brukar sitta på tangentborden. Haha
Några gånger har hon till exempel skrivit till Linda, osv ^^
5# Haha! Jag och kiara! ❤
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
Mina är inte ett dugg rädda ^^ Hemi trampade på av knappen en gång, så datorn stängde av sig när jag höll på med något i photoshop. Va tvungen att börja om från början x]
// MT ♥
#6 hihi <3
Men gud! Haha, kanske min som är en riktig "rädd-hare" då ;) roligt att era är så busiga :)