Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 513 ggr
matmusen
3

Kanin rädd för datorskärmen!

Haha det är så lustigt, vi har lärt våran kanin att hoppa upp i soffan och umgås med oss.. Men så fort man vrider datorskärmen eller skrollar nedåt så blir han alldeles vettskrämd och rusar ner för soffan och in i buren! Som att han tänker "what is this sorcery?!" 

Är det någon annans kanin som gör likadant? :)

[Tilde]
1

Haha aww :) Mina kaniner är riktigt nyfikna på min laptop. De hoppar gärna upp på den och skriver några rader med tassarna! xD

Fridaaaa
0

Smilla brydde sig inte när hon bodde inne, inte Flizan heller när hon bodde inne. Viola som bor inne nu skiter i vilket hihi :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ztrawberries
0

Ingen av mina är rädda för datorn! ^^ Android brukade sitta på tangentbordet (när han bodde inne), supergulligt ❤

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

MalinFrosch
0

Haha gulligt! Min kanin är snarare tvärtom. Brukar skriva lite på Facebook och så :P Hon hoppar upp i soffan och nosar skärmen och trampar runt på tangenterna.

elinyeaah
1

Min kanin är inte ett dugg rädd, hon brukar sitta på tangentborden. Haha

Några gånger har hon till exempel skrivit till Linda, osv ^^

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

Ztrawberries
0

5# Haha! Jag och kiara! ❤

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

tootiis
0

Mina är inte ett dugg rädda ^^ Hemi trampade på av knappen en gång, så datorn stängde av sig när jag höll på med något i photoshop. Va tvungen att börja om från början x]

// MT ♥

elinyeaah
1

#6 hihi <3

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

matmusen
0

Men gud! Haha, kanske min som är en riktig "rädd-hare" då ;) roligt att era är så busiga :)