Bildtråd kaninungarna
Tänkte att jag skulle göra en bildtråd och samla lite bilder på kaninungarna i. :-)
De är nu 13 dagar gamla. Tre av dem har öppnat ögonen, och två väntar jag fortfarande på. Hyfsat säker på att en av de vit/svarta (tredje uppifrån) är hona och att den svarta är en hane. Lite osäker på de andra fortfarande. :-)

Har försökt kolla könen nu igen, så preliminärt:
De två vit/svarta är honor, och övriga tre är hanar. Får vänta nån vecka till sen kanske det går att se mer tydligt!
de vitsvarta är otroligt söta! :>
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
oj vad söta 
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Ååh den adnra kaninen och den svatra pärlan ♥
Den trejde bilden och den sista var otroligt söta :) (alla andra också då) :)
/Christel & kaninerna! 
#0. Åhh, gud vad söööööta!!!!!!
Är någon av dom till salu? Älskade den första kaninungen!!
Åh, vad söta!:>
Hey, I know you!
#7 funderar på att behålla en, ev ettan. Men det går att visa intresse på alla ändå tills vidare!
OK, en fråga bara: Är det inne eller ute kaniner?
#10 De är innekaniner. Men till våren/sommaren går det ju att flytta ut dem om man vill.
Idag är de 17 dagar gamla och sötare än någonsin. 
Bara att höra av sig (gärna via PM) om ni är intresserade av någon av kaninerna!

Ååh, nr 3 
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
#13 Hon är till salu vet du… ;-)
Sötnosarna har börjat dricka lite vatten i skål. Somliga av dem använder dock skålen som ett bad istället. Lille Harry satte sig i skålen och blev blöt från topp till tå så det var bara att ta fram handduken och börja torka honom. ;-)
så fina=D
Kaninungarna blir busigare och busigare… En och annan har börjat hoppa upp i höhacken, idag när jag kom hem fick jag dock se något jag aldrig sett förut. ALLA fem låg i höhacken och mös…Tog dock ingen bild, men för en stund sedan när jag kom tillbaka låg 4 av 5 där i igen..

Naaw vad söta i höhäcken 
Förresten, är det någon som vet om unge 2 och 3 "enbart" är vit/svart japantecknade även om de även är zobel?? Är värdelös på färger och det spelar ju ingen roll alls vad de är, men vill skriva rätt i h-beviset.