Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 1476 ggr
ninor
10

Bildtråd kaninungarna

Tänkte att jag skulle göra en bildtråd och samla lite bilder på kaninungarna i. :-)

De är nu 13 dagar gamla. Tre av dem har öppnat ögonen, och två väntar jag fortfarande på. Hyfsat säker på att en av de vit/svarta (tredje uppifrån) är hona och att den svarta är en hane. Lite osäker på de andra fortfarande. :-)

ninor
0

Har försökt kolla könen nu igen, så preliminärt:

De två vit/svarta är honor, och övriga tre är hanar. Får vänta nån vecka till sen kanske det går att se mer tydligt!

Tova.O
0

de vitsvarta är otroligt söta! :>

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

pigelina
1

oj vad söta Glad

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Frosstis
0

Ååh den adnra kaninen och den svatra pärlan ♥

Katten_
0

Den trejde bilden och den sista var otroligt söta :) (alla andra också då) :)

/Christel & kaninerna! Glad

[steffie00]
1

#0. Åhh, gud vad söööööta!!!!!!

[steffie00]
0

Är någon av dom till salu? Älskade den första kaninungen!!

GuineaPiggy
0

Åh, vad söta!:>

Hey, I know you!

ninor
0

#7 funderar på att behålla en, ev ettan. Men det går att visa intresse på alla ändå tills vidare!

[steffie00]
0

OK, en fråga bara: Är det inne eller ute kaniner?

ninor
0

#10 De är innekaniner. Men till våren/sommaren går det ju att flytta ut dem om man vill.

ninor
0

Idag är de 17 dagar gamla och sötare än någonsin. Flört

Bara att höra av sig (gärna via PM) om ni är intresserade av någon av kaninerna!

Ninjapig
0

Ååh, nr 3 Kyss

// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét

ninor
0

#13 Hon är till salu vet du… ;-)

ninor
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sötnosarna har börjat dricka lite vatten i skål. Somliga av dem använder dock skålen som ett bad istället. Lille Harry satte sig i skålen och blev blöt från topp till tå så det var bara att ta fram handduken och börja torka honom.  ;-)

Emmieline
0

så fina=D

ninor
2

Kaninungarna blir busigare och busigare… En och annan har börjat hoppa upp i höhacken, idag när jag kom hem fick jag dock se något jag aldrig sett förut. ALLA fem låg i höhacken och mös…Tog dock ingen bild, men för en stund sedan när jag kom tillbaka låg 4 av 5 där i igen..

MalinFrosch
0

Naaw vad söta i höhäcken Skrattande

ninor
0

Förresten, är det någon som vet om unge 2 och 3 "enbart" är vit/svart japantecknade även om de även är zobel?? Är värdelös på färger och det spelar ju ingen roll alls vad de är, men vill skriva rätt i h-beviset. Glad