(S) Lejontjej söker hem
Min fina lejontjej Sansa som är 1 år och färgen viltzobel söker ett nytt hem pga min sjukdom ulcerös colit.
Hanen Baltazar söker med ett hem. Han är en omplacering som kom till mig i våras, han skulle skjutas. Mkt trevlig kille. Madagaskar ca 3 år
Hade blivit så lycklig om de kunde få ett hem där de får mer uppmärksamhet än vad hon får nu.
De finns i Ullared, Halland.
Skänkes
På bilden Sansa
Ursäkta frågan, men jag förstår inte hur den sjukdomen tvingar dig att ge bort kaninerna? :o
Hej, fina kaniner. Ska du till Kungsbacka något kan jag ta emot honan :)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Min sjukdom gör att jag skiter blodiga diareer 30 ggr per dag. Har varit sjuk sen i jan och jag orkar helt enkelt inte. Jag lever på toaletten. Djuren får sina burar städade men det är allt, de skulle få ett bättre liv hos någon som aktiverar dom.
Amanda, ska du till Gekås kan jag möta upp dig där. Skall till Varbergs sjukhus på torsdag kl 14, kan du möta mig där kan jag ta med henne
#4 Okej! Jag vet vad sjukdomen innebär då min kusin har samma sjukdom. Fast han lever ett normalt liv, så därför undrade jag..
Jag lever ett normalt liv mellan skoven. Men detta har hållt i sig länge. Har även clostridium vilket gör det ännu värre.
Din kusin har tur om han lever ett normalt liv, det önskar jag att jag med kunde!
#6 Okej, usch då :/ Hoppas du blir bättre!