(S) Satinrex dvärgvädurhona
3 månaders dvärgvädurshona i satinrex, kanel/gulbrokad samt blåögd, säljes då hennes linjer ligger för nära min avelshanes linjer tyvärr. Så otroligt söt, nyfiken och kelig.
Härstamningsbevis medföljer och om så önskas hennes nuvarande
burkompis Ove som även han har stamtavla och är en Lakeland i färgen chocolat/cream.
Efter Blåzippans Clara och Jupiter.
1000:- för tjejen oavsett med eller utan Ove och bur
GÅR NER I PRIS: NU 600:- hemmet viktigast… det går bra att mejla till lex@hotmail.se
lag på att man ska ha 2 marsvin, Även om det finns en kanin som kompis!
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
man måste ha minst 2 marsvin!
#7 & 8
Det stämmer att det är så det ska vara, men om marsvinet inte gillar andra marsvin, så kan den ju inte vara med andra marsvin? TS skrev ju det.
Och det känns som om lagen tar mer hänsyn till att marsvinen ska må bra, än att man måste ha ihop två marsvin som hatar varandra eller t o m gör varandra illa?
Ove sargade min skinny svårt under en enda natt - han hade runt 20-tal djupa sår och två blev riktigt inflammerade och fick tömmas på var flera gånger per vecka… Småmarsvinsbebisar springer han efter runt runt och låter hur länge som helst tills de är helt skräckslagna… Ove och min skinny var ursprungligen tillsammans men då Ove är hälso- och livsfarlig för min Skinny så går hälsa och liv före jordbruksverkets riktlinjer… Och som sagt… vem som helst… ta gärna över honom
….någon kanske har ett ensamt marsvin att testa på.. Dessutom är han en riktigt stor kille…ja nästan dubbelt så stor som min skinny så han hade ingen chans trots att det var skinnyn som bestämde innan Ove växte om honom…
Som sagt 600:- för denna fina dvv hona i satinrex…hon finns fortfarande kvar och söker ett nytt mysigt hem
. Är innekanin just nu!
Har beslutat att behålla darlingarna själv i alla fall… så kanin och marsvinet är inte till salu längre
#12 då skall du skaffa en till bur och ha jämte lilla oves bur med ett marsvin i :)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story