(S) Lejonhuvad hona
Lägger ut en ny annons angående min lejonhuvade hona Luna, då hon åter igen är till salu.
Namn: Luna
Ras: Lejonhuvad kanin
Färg: Blå
Pälstyp: Dubbelmanad
Ögonfärg: Brun
Född: 28 April 2011
Stamtavla/Härstamsbevis: Inget av det. Medkommer dock nödvändig information som jag fått från uppfödaren.
Uppfödare: Svartvidets Kaniner
Luna är en pigg och nyfiken liten flicka som älskar att få komma ut och springa och busa.
Hon är lugn och snäll när man har henne uppe i famnen, och låter sig gosas på hur länge som helst.
Passar troligen bäst i en familj med lite större barn eller inga barn alls, då hon lätt blir nervös av sig när det är mycket som händer runt omkring henne.
Hon har ej funkat tillsammans med min andra hona, men har kunnat gå tillsammans med min kastrerade hane.
Tar en symbolisk summa på 200kr för henne.
Transport borde inte vara något större problem.
Kollar dagligen min mail: liinda93_@hotmail.com. Går även bra att skicka PM.
Vi finns i Östhammar.
Putt
Putt
Putt!
Putt.
finns hon kvar och var bor du hur mycket kostarhon kan ge 150 - 200 kr för henne jag bor i kungälv i västra götaland
Hon finns kvar.
All info står i annonsen.
Putt!
Putt
Kan ta henne om transsport kan ordnas till Kungsbacka!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Då jag ej har körkort så är det svårt för mig att ta mig så pass långt bort på egen hand. Har du möjlighet att mötas upp på vägen?
ja är intresserad :)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
# 12
Förlåt för sent svar. Vart bor du? :)
Puttar upp då luna fortfarande e tillsalu!
Putt!
Putt.
Puttar upp här då Luna fortfarande är tillsalu!!
Att hon får komma till ett nytt kärleksfullt hem som har tid för henne är viktigare än pengar.
Puttar här igen då Luna fortfarande är kvar hos mig, och letar efter ett nytt hem!
Som jag tidigare nämnt så spelar priset inte längre någon roll, för nu måste hon verkligen flytta.
Bur med tillbehör medkommer för en billig slant om så vill.