Det här var ju roligt...
Ikväll kom den efterlängtade kullen…
4 stycken blev det, varav en dödfödd (förövrigt perfekt holländartecknad. Givetvis.) en kippade efter luft när jag fann dem, den ligger i min BH nu, har slutat kippa och är varm igen. De andra två gottar sig i boet.
Eller om man nu kan kalla det bo, honan hade knappt täckt över dem, så det fick jag göra. De verkar må bra i alla fall, det är väl huvudsaken.
Blä, vilken jobbig kväll :(
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Håller tummarna för den lille! Vilka färger är dom andra?
#1 Lillen är castor, och de två i boet är en castor och en dalmatiner castor (kan vara svart, men tyckte den såg castor ut)
Dock tror jag att jag ser en vit liten holländarprick i pannan på Lillen nu.. haha.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#2 åh en dalmatiner castor.. För jag vill ju inte ha en sådan alls nej.. Fy vad sött, hoppas så att den klarar sig bara!
#3 Hehe, jag får se vad det blir av dem. Kanske behåller jag allihopa, vi får se om de klarar sig!
Jag hoppas det, vore ju jäkligt annars..
// Anka
Håller tummarna att det går bra!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh Annika!! Så tråkig med den dödfödde, men grattis till de andra! Hoppas alla växer upp och blir friska "små" sötnosar 
Det har gått jättebra med de andra! Runda och goa om magen :)
// Anka
Härligt att höra! kämpa på!
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
grattis:)
Åh alltid sorgligt med någon död(född). Men hoppas det går bra. Och så himla fin mamma som tittar fram<3
Förresten, btw, varför blir inte mina hjärtan som era hjärtan.. Brukar ju bli så om man skriver tecknen..
#12 Ja det var synd, den var riktigt fin :( Tack :D
Jag kopierade och klistra in från FB, tror inte det går att få såna hjärtan någon annanstans faktiskt ^^
// Anka
Åhå
Grattis till bebisarna! :) Tråkigt bara med den dödfödde. :(
//Julia
Tack! :)
Någon som har förslag på kulltema till de små grisarna? :)
// Anka
Ingen som har förslag på namn och tema? :P
// Anka
Brighter kullen :3
Aw, mår lillen bra nu? :)
Ursäkta att det blir off topic nu men tänkte säga att det är ett kodnings hjärta. Om man håller in alt-knappen och samtidigt trycker 5 1 5 på num paden så får man ett sådant hjärta när man släpper alt :) ♥
#18 Hehe kanske, jag och jeppe funderade lite på "Tiny-kullen" bara för att lillen var så liten :3
#19 Jadå, lika rund och go som de andra! Och under en MASSA päls, Nogger har verkligen lagt manken till nu ;)
#20 Sedär!
// Anka
#21 Åh ja kör på det :3
#20 Eller trycka på Alt + 3 (måste vara trean till höger på skrivbordet) så blir det ett ♥
Grattis till ungarna 
♥ hihihiiii… det funkade juu!!

tack!
Gud så söt liten falikorv..
Awww vad söta!
Tinykullen FTW!!!! :DDD
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Spännade! ska bli så kul att se sen när dom blir större, är redan lite kär i dalmatinern :D
Mvh Järnskogens kaniner
#29 Aw, så himla söta! Får mig att längta efter mina ännu mer :D
Naw! Blir ju inte alls sugen eller så xD
#29 är inte manteltecknad utan dåligt holländartecknad har vi kommit fram till :) Färgen är heller inte svart utan vi gissar på brun zobel >tyvärr <(eller liknande)
Hehe, ja de är superfina 
// Anka
om den blir brun zobel (eller Liknande) så MÅSTE jag ha den!! 
Mvh Järnskogens kaniner
#35 Haha visst, du får den ;)
// Anka
#36 bra
hoppas på en hane då 
Mvh Järnskogens kaniner
#37 Du ska nog dock inte para den med Elsa, vi behöver inte blanda in zobel medvetet, och där blir ju ingen stamtavla på denna 
// Anka
#38 hade inte tänkt, men vill hellre ha hane iaf :)
Mvh Järnskogens kaniner
#39 Hehe jag trodde du hade såna planer 
// Anka
#40 nej iså fall vår de vara en med stam :)
Mvh Järnskogens kaniner
Vill se nya bilder på dom! och på min nya lilla bebbe 
Mvh Järnskogens kaniner
Åh, så söta ;3
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
Får fixa imorgon ^^
hihi ja ;3
// Anka
Haha, de mörka ser ut som små bebisflodhästar <3 Det var nog bland det fulsötaste jag sett i hela mitt liv.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#45 Haha jaa, de brukar faktiskt kallas "flodhästarna" och även "grisarna" x)
// Anka
Åh sälen! Annika ge mig :((
#52 Hihi :3
// Anka
Åhh min lilla Toon 
Mvh Järnskogens kaniner
VAD SÖTA, ANNIKA :D Den vita var ju helt bedårande ❤
Toon! <3
Du ska inte sälja toon hoppas jag..?
Toon är min! :D :D
Mvh Järnskogens kaniner
#63 Hihi Jesper typ förbjuder mig att sälja honom xD
#64 :3
#65 Thea ska ha henne ;D
// Anka
Spot stannar - min syster har förälskat sig i honom och han kallas numera "Love" (inte engelska ordet), Toon är tingad och bara One kvar ^^
// Anka
#68 Min lilla Toon! :D måste säga att jag är lite sugen på One också men måste nog häjda mig nu xD haha
Mvh Järnskogens kaniner
#69 Hehehe, en sak i taget ;) Min mobil är död om du undar varför jag inte svarar på sms x)
// Anka
#69 Hehehe, en sak i taget ;) Min mobil är död om du undar varför jag inte svarar på sms x)
// Anka
#71 ja, o jag tänkte nästan de. haha jag pmar dig så kan vi snacka där :)
Mvh Järnskogens kaniner
#73 Naw sötnosar! :D
Awww!! Min söta toon! vad dom har växt alla :D
Mvh Järnskogens kaniner
#82 Ja det går fort xD
// Anka
#83 desto fortare desto bättre :D
Mvh Järnskogens kaniner
Se så stor min linn har blivit! måste hämta henne snart ju 
Mvh Järnskogens kaniner