Massa bilder - Mitt midsommarfirande
Nu tänkte jag visa er hur jag firade midsommar igår!
(Undrar hur många som orkar titta igenom alla bilderna) 
Vi skulle alltså ner till en kompis mamma som bor nere i mariefred. Här är första bilden, ut genom bakluckan. Det är lottas "kille" Andreas på bild.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Vi kom fram och det var heeelt ute i ingenstans. Omringat av skog, inga grannar…
I alla fall.. Eftersom jag är allergisk mot pälsdjur skulle vi sova i en stuga på deras tomt med 4 rum (stor gäststuga om du frågar mig). Här är stugan och Andreas.
Och här är deras supersöta hund Emil!
Som ni förstår hade jag proppat mig full med mediciner eftersom jag är så allergisk :/ Och det fungerade faktiskt rätt bra med djuren, tog knappt på dom.
Sen red Stephanie barbacka på sina hästar och ramlade av minst 10 gånger. Det var mest när hon skulle öva på att hoppa med den ena hästen, som inte riktigt kunde, som hon trillade mest.
Även Andreas och 2 till red lite på hästarna.
Sen fick vi världens sämsta idé. Vi bestämde oss för att gå och bada. Det innebär en promenad som visserligen inte är så lång, tar kanske 5-10 minuter, och så går man över en äng och genom lite skog och sådär. Det var kolsvart och tyvärr hade jag inte med mig kameran!!
Stephanie slockande direkt när vi kom tillbaka.
Sådär! :D Det var alla bilder. Hoppas någon orkade kolla igenom alla ;)
Du verkar ha haft kul iaf :D
Orkade kolla igenom alla :D
Såg jättetrevligt ut med massa söta djur. Fast avslutet hade man ju gärna missat :/
Hoppas alla mår bättre nu iaf :)
- Mvh Emma
Ja, jag hade jättekul och det var jättetrevligt faktiskt trots missöden :)

Jag kollade igenom alla ;D
Mysiga ben, haha, måste ha gjort skitont!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

ser ut som islandshästar ;) söta dom va o alla andra djuren också !:)
haha, om den katten hade gått ner hur *förlåt men* fet hade inte den varit då ?:O xD ^^ Mysiga bilder annars, förutom de sista, ajaj..
Jag kollade faktigst också igenom alla;D Hur lyckades ni att slå er så mkt!? xD Klantar! :P Men mysiga djur:)
#38: Jag lyckades undkomma med minst står faktiskt så jag fick inte överdrivet ont ;) Några småsår på foten som blödde lite, men annars mest kliar det och svider. Gick väl på lite brännässlor tror jag.
#39: Du har så rätt. Det är islandshästar! Duktigt ;) Och katten var fruktansvärt fet. Dom tänkte avliva katten tror jag men så tog Stephanies familj hand om den och nu mår den lite bättre.
#40: Staketen i taggtråd var nog det som mest skadade alla. Helt kolsvart också så 2 personer ramlade över dom, vid olika tillfällen då. Och så snubblade några på stenar och Stephanie föll ju av hästarna hela tiden.. :/

Vilka fina och sommriga bilder. Det är precis i en sån miljö man vill fira midssommar. Men ni kanske hade klarat er utan alla rivsår, men det ska synas att man har haft roligt.
Och eftersom det säkert inte var hallonsaft ni hade i glasen får ni nästan skylla er själva lite
#42: Jag måste erkänna att när min syster druttade i backen gång på gång tänkte jag på dig och dina nässelupptåg!
Men ja, det var en underbar miljö att fira midsommar i :) En väldans massa mygg bara *kliar*. Så synd att jag är allergisk, annars hade jag kunnat pussa på alla djuren också :D

#41, 10 poäng tll mig ;)

#43, Ha,ha det var ju trevligt eller komiskt kanske att du tänkte på mina upptåg på midommarafton. Fast efter den händelsen bestämmde jag mig för att aldrig mera ramla i några brännässlor, det gör så fruktansvärt ont. Jag var på Åland och firade midsommar och såg inte en brännässla.

kuul :) Jätte fina hästar :D kaninen , hunden och den feta katten va också fina:)
hehe va kul ni har haft de fast de såg ju inte så skönt ut de där att och bada .. hehe ser ut som mej i helgen jag har flygit över styret när jag cyklade med hunden hela benet är uppkrapat
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#6 Vilken sööt katt ; )
Oj, vad mycket rivsår och blåmärken ni hade :O
#47: Din stackare :)
fina bilder :D Badet kanske inte var så lyckat..? xD

Härliga bilder! Vilken kul midsommar ni måste haft! :D
Sicken snygging Andreas var också ;)
#51: Haha :) Jo, han är ganska söt, väldigt fina ögon. Men min kille är också snygg ;)
Det är då märkligt att man alltid ska skada sig och få blåmärken vid midsommar när man är ung…
Är det inte genom yttre påverkan, så är det självförvållat..
Men det är alltid av någon påverkan….
Och….eftersom det var midsommar så dyker ju frågan upp..
Hur många var det som förlovade sig då ???
(sorry Tina, skulle kanske tagit det i en egen tråd..)
#53: Ja, visst är det konsigt?

Roligt midsommar Tina ;)