(K) Bolåda till dvärgvädur
Önskas köpa bolådor till dvv.
så är det någon uppfödning som ska lägga ner, eller har bolådor över så är jag intresserad!
man kan lätt bygga egna ;)
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Vi gjorde vår bolåda av en frigolitbox! Bara skar ut en ingång i den (och Charlie bet fram två till utgångar, haha). Materialet gör att det inte blir så kallt i bolådan.. och ungarna ramlade aldrig ur boet. De låg faktiskt i en liten grop i lådan botten som antingen de eller Charlie hade grävit fram. :)
#1 Men jobb o barn så orkar/hinner jag inte fixa egna, lat jag vet^^ därför tänkte jag att det kanske finns någon som har några över:P
Eller ger mig en skiss på hur det ska se ut, då jag aldrig sett sånna innan..
:)
#3 om man inte ens kan bygga en bolåda på 3minuter varför då ta kull på en hona? Det kräver mycket jobb och många kaniner far illa nu för tiden :(
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
jo, jag kan bygga. Men det är bara att jag inte har en aning om hur den ska se ut.
Jag har haft kanin i 16 år så jag vet hur man sköter kaniner. Och jag vet att många kaniner som far illa nu för tiden.
Man måste väl ändå kunna fråga om det är någon som har som vill sälja?! Jag vill ju inte bygga fel precis så att ungarna trillar ut.
Var bor du och hur bråttom är det? Jag kan ev. fixa en åt dig! 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#6 jag bor i värnamo, och nu är det inte super brottom längre då jag ska sälja min hona och satsa på att ställa ut kaniner ist. Men jag är intresserad av en bolåda iaf:)
#6 såg på din sida att du föder upp dvv med satinpäls.
Honan som jag ska sälja är dvv rex m satinanlag.
Tror jag har sett dig på facebook! Hon ligger ute på kaninsidorna…
#7 Aha, då blir det nog lite långt!
#8 Vill helst inte ha rexpälsat, men tack för erbjudandet! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#9 ingen fara! Värt å fråga:)