va ska jag hitta på ??
jag tycker min kanin hane har sån tråkig bur inge roliga grejjer i va ska jag hitta på ?? kan jag bygga något ?? han sitter ju bara på sitt hus helatiden hehe :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Du kan ju lägga in en stubbe, och kanske en plastlåda med sand/eller jord. Föredrar jord eftersom jag tycker det är bättre för kaninerna att gräva i. Nackdelen är att de lätt blir lortiga. Men det är smällar man får ta. 
Man kan även gräva ner små godsaker i jorden, som kaninen får leta på själv.

Du kan sticka in en pinne tvärs över hagen och simsalabim har du ett hinder som kaninen måste hoppa över för att komma över till andra sidan buren!!
#3 Det är farligt med "fasta" hinder. Om kaninen inte klarar hindret måste pinnen kunna trilla ner, annars slår den sig.
#0 Har också lite problem med det, vet inte vad jag ska hitta på att lägga in … :)

# 4 Okej, tänkte inte på det, men om man har en kort pinne så kan pinnen ramla ner!!
En kruka, en grop, en jordhög, en upp och nervänd låda, ett snöra med upphänga fruktbitar på som han får ställa sig på bakbenen för att nå… *klurar vidare* ..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
ja men han gräver fast han inte har något låda med jord han gräver igenom galler på marken ..
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower