Kaniner omplacera i Boden, norrbotten!
Hej, Jag hjälper en bekant att få sålt sina kaniner.
Hon har 2 kaninungar av rasen Lejonhuvaddvärgvädurer.
En grå/blå och en brun.
Det följer med en stor 3facks bur,för sommar och höst och en massa tillbehör. Pris: 300 kr för alltihopa.
Kontakt: gulletuss@live.se
Kaninerna finns i Vittjärv Boden.
Har du prövat på blocket? Finns inte så mycket kaniner/kaninungar i Boden.
#1: Kvinnan har redan lagt ut på blocket,så jag hjälper till och lägger ut en annons på denna kaninsida, kvinnan köpte en kanin med ungar av mig och nu ska hon sälja ungarna och mamman pga,flytt. Men mamman ska vi ta tillbaka för vi vill inte att hon ska få flytta runt hela tiden,känns inte rätt för henne.
jag bor väääldigt nära ;)

#1 Finns flera uppfödare i Boden, så visst finns det kaniner. Just nu finns det ju inte så mycket kaniner över huvud taget, eftersom det är slut på säsogen och väldigt svårt att få ungar sålda. Men jag blev uppringd nu i veckan av en som ville köpa en kaninunge av oss, hade jag vetat hade jag kunnat tipsa.
#4 Jag pratar om blocket, inte om kaninuppfödare
Btw, det var jag som tog svarta kaninen av er, såg att ni hade notvikens adress på sidan.

#5 OK jaha det är du=) Ja blocketkaniner börjar det väl vara slut på överallt nu, fast vuxna finns det väl, ungar lite sämre, men det är ju ingen efterfrågan nu heller, inte så många som har ungar till salu på hösten, dom kaniner som finns är väl dom som man har tröttnat på eller vill ompacera av en eller annan anledning.
#7 Japp, det var jag ;P
Det är lite olika antar jag. På senvintern säljer de dock bra.
De har bestämt att behålla kaninerna ändå…
#9 Det är väl bra
#10: Jovisst det är jätte bra :) Det var ju mina kaniner först, men den personen köpte mamma kaninen av mig och ungarna, är glad att de slipper flytta igen… :D