(S)Rex dvv, bebisar o vuxen
Har tre rex dvärgvädurar kvar till salu:
SWEETY'S NIGHTFURY DRAGON
blå brokad wienertecknad rex dvv hane, född 7 aug 2012.
Denna lille kille var det meningen att jag skulle spara, men när det visade sig att cashmere/lejon slog igenom från långt bak i stammen så ångrade jag mig då jag inte alls var ute efter en "fluff" ;)
Han är minst i kullen, men har varit tuffast och även först med att öppna ögonen.
Mamma är Starlights Finding Neverland och pappa Casper von der Siegesburg, som båda hopptävlar.
SWEETY'S TIMBERJACK DRAGON
vit blåögd rex dvv hane, född 7 aug 2012.
Denna kille är tillsammans med sin identiskt lika bror de två snyggaste i kullen i mitt tycke. De har även sprungit om brorsan Nightfury på att vara tuffast i kullen. Väldigt hoppiga och det skulle vara kul om han kom till en som vill prova hoppa honom. Men inget måste!
Mamma är Starlights Finding Neverland och pappa Casper von der Siegesburg, som båda hopptävlar.
BLÅBÄRETS ROSEA MIRTILLO
gul/blå japan vitörad hona, född november 2010.
Min första rex hona till gården. Hon har ganska kass rex päls, men gett ungar med bra päls. Hon har dock i båda sina kullar gett någon unge som slutat växa totalt när den varit runt 5 veckor, och därav vågar jag inte avla mer på henne själv.
Eftersom hon köptes som avelshona så väljer jag därför med lite vemod att sälja henne.
Hon är tävlad i Kaninhoppning och har 2p i rak och 1p i krok. Hon har tränat i medelsvår hemma.
Bilder lägger jag upp här nedan….
Kaninerna finns i Västerås. Bebisarna kan flytta nästa helg.
Kan fixa leverans till bla Eskilstuna och Uppsala, men det brukar lösa sig med leverans även till andra ställen ;)
den på bild 3 e den såld? :D
Hur kommer pälsen på #1 bli? :)
#4 nix pix, hon är kvar :) La typ precis ut annonsen så ;)
#5 Du det vette sjutton! :P Jag räknade med en vanlig rexpälsad! Men eftersom farmors mor är cashmere och morfars mormor är lejonhuvad så tror jag det slagit igenom någonting därifrån, för jag fick 2 långhåriga rexar av 5 ungar.
Men väldigt charmig med sin igelkottsfrisyr ;)
#6 Jahaja, den var riktigt charmig måste jag säga! :)
Skulle du inte kunna lägga upp fler bilder på honom? :)
Absolut, får göra det ikväll. Annars finns massa bilder på http://sweetys.dayviews.com Från de föddes 7/8 och framåt:)
#9 Underbar, vad kommer dom att kosta? :)
#9 har addat dig på BDB! ;D
Heter Celimir där med…!
DÅ ja älskar henne! :D
Bild 3 då! :D
Oj förlåt, det hade inte kommit upp att jag fått nya kommentarer;) 400:- hade jag tänkt som pris på de alla tre (per kanin alltså). Ungarna Säljs med en faktamapp på ca 12 sidor och övergångsfoder. Den vuxna honan har ett härstamningsbevis med samt tävlingsbok i skhrf.
Alla tre går fortfarande att tinga!:) Maila mig på jennyn.k@hotmail.com så får ni snabbt svar!:)
Finns 1 kvar ?
Jadå:) dagsfärska bilder finns på http://sweetys.dayviews.com
Sweety's Nightfury Dragon (bild 1) är såld!
Sweety's Timberjack Dragon och Blåbärets Rosea finns kvar! Kan flytta på en gång.
Leverans kan fixas till Eskilstuna i helgen, och troligen till Stockholm nästa helg.