Unge med diarré!
En av ungarna hade en gigantisk klump med bajs vid svansen. Verkar som den har diarré eller väldigt lös avföring i alla fall som fastnade i pälsen.
Jag har läst många gånger att kaniner som blir lösa i magen endast ska få vatten och hö, men hur ska jag se till så ungen inte äter pellets? Den bor ju ihop med syskon och mamman som alla äter det. 
Ta bort ungen ur buren medan resten äter pelletsen. Sen när de ätit upp kan du sätta tillbaka ungen. Tror det är det bästa sättet.
hur mycket pellets äter helt familjen och vilken pellets? Många ungar får tydligen problem med magen och kan till och med dö om de får för mycket pellets tidigt.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#1 Ska jag alltså ha den för sig själv medan de andra äter? De får en blandning mellan Grön kanino och Greenwoods (tror jag det heter).
Ja du kan ju passa på att gosa med honom medan de andra äter pellets. (mina glufsar i sig pelletsen på några minuter så iaf här hade det inte varit nått problem)
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Så nu är den ungen separerad från de andra tills de har ätit upp alla pellets med mamman! :) H*n sitter nu i en annan bur på balkongen och äter hö.