Vila i frid Zorro ♥
RIP<3:(
Vad hände:´(
/ hejsansvejsan123
Rip! :(
Vila i frid fina kanin ♥ :'(
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#1 Han hade magrat något otroligt.. han gick ner till 1.6/1.7 från 2.1 under sommaren..
Vi hade beställt tid, till tisdagen som kommer, men märkte ikväll att han inte skulle klara sig till dess.. så jag tog in honom, och han somnade i min famn efter en timme.. ska begrava honom på framsidan imorgon..
Gissar att han har haft cancer i magen..
Till er andra..; .. ♥
Åh, vila i frid lilla kanin <3
Sjukt söt var han också. Stackaren som fick lämna världen för tidigt :( Han har nog haft ett kanonliv hos dig :)
Klara & Tinycee
#6 Ja, han var min charmör..
Jag hoppas att han har haft det, så mycket tid och kärlek jag la ner på honom under alla dessa år.. en riktig gosegris var han, en pussgurka också..
RIP :(
// MT ♥
R.I.P
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
vila i frid Zorro<3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vila i frid Zorro
#5 vilken fin bild.. Han va så fin med sitt fina huvud. Vila i frid sötaste Zorro
Vila i frid fina Zorro. Styrkekramar till dig! <3
/Elin Josefine Olsson ღ
Uppfödning utav Lejonhuvade Dvärgvädurar.
Hemsida: Rosary's Kaninuppfödning ღ
Jag vet hur det känns! Min kanin dog i trädgården och hela familjen var samlad. Hon krampade och sedan somnade hon in. Vila i frid <3
MVH Celina
Han var så fin ♥
Vila i frid Zorro. ♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Styrkekramar till dig. ♥
/Christel & kaninerna! 
I början försökte jag att inte tänka så mycket på henne, men ändå inte glömma henne. Även idag kan jag börja gråta om jag tänker på henne. Var stark och styrkekramar på dig också! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ps: Hur gammal blev han?
MVH Celina
#16, står det, 2008 - 2012
/Christel & kaninerna! 
Åh, sorry =)
MVH Celina
#18, :)
/Christel & kaninerna! 
Vila i frid ♥
Vila ifrid fina kanin ♥
Beklagar :*(♥♥
Tack alla.. ♥
En kaninunge som jag sparade från första dvv rex kullen gick bort idag också.. hon blev bara 5 månader (f. 13 april). Hade brutit benet eller något under dagen.. vet inte hur dock..
Endast 5 kaniner kvar här hemma, plus 5 ungar på 4 veckor.. hoppas att ingen av mina andra blir dåliga nu eller så..
Nej :(
R.I.P
" Zelda "