Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 685 ggr
[Tilde]
0

Svartsjuk kanin

Det känns som om Willow blir lite "svartsjuk" när jag tillbringar mycket tid med kaninungarna och Charlie. Idag sprang han från andra våningen på sin bur ut till mig och hoppade upp på mig och knuffade osv. för att få uppmärksamhet.

Jag tycker att jag ger honom uppmärksamhet som jag alltid har gjort, men han håller tydligen inte med. Obestämd Sitter jag och leker med en unge så kommer han ofta fram och hoppar upp i mitt knä eller liknande. Han beter sig nästan som en pojke som precis har fått ett småsyskon! haha

Han har inget problem med ungarna, snarare verkar han tycka att de är helt okej. Han verkar dock tycka att jag ger för mycket uppmärksamhet till alla förutom honom. Någon som har förslag på vad jag kan göra?

Pelle Långlös
0

Han kanske behöver mera uppmärksamhet. Precis som det är olika med barn. Jag har mina flickor och de kräver olika mycket.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[Tilde]
0

#1 Fast han får lika mycket uppmärksamhet som innan ungarna kom. Jag sitter och leker/gosar med honom jättemycket.. ändå håller han på och tigger om mer. :/

Pelle Långlös
0

Ge han lite mer, hihi.Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *