Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1901 ggr
Celimir
0

(K) Kanin/kaninunge söks! :)

Hejsan…

Ja söker nu en kaninunge/Kanin som ja ska hoppa med och som ska vara sällskap med min kanin Yuno :)¨

Den ska vara:

* Frisk

* Lejonhuvad - teddy - dvv - Peking - Rex - Satin - Holländare-  Någon av de raserna! :D

* Ska vara bettfels kontrolerad! ;D

Färger ja helst vill ha: ( inget måste )

* Zobel siames -blå måste inte vara BLÅ! ?

* Wienertecknad

* Blå

* Japantecknad

* Egern Japan zobel

* Gul/Svart Japanmantlad

Är som sagt intresserad av alla färger :D

PS: Kanin får ej vara ÖVER 1-2 år..

HELST KANINUNGAR!!

Skicka me bilder i kommentaren! :)

/ Julia - Celimir

Söker sällskap till min kanin HONA också vid NAMN! : Yuno =)

Katten_
0

Var finns du? :)

/Christel & kaninerna! Glad

Ztrawberries
0

Hejsan! Kommer få en holländarkull i slutet på denna månad eller börjar på nästa! Föräldrarna är riktigt fina med bra resultat i utställning. Har själv en unge ifrån pappans första kull (också renrasig holländsk) som klarar meddelsvåren (dock bara tävlad en gång), så förhoppningsvis blir det fina hopp ungar också! Om du är intresserad så kan du PMa eller mejla. Bilder och info om kullen hittar du på min hemsida som är länkad nedan. Med vänlig hälsning, Linda Meijer Ztrawberries kaningård http://ztrawberries.weebly.com/

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

Celimir
0

Glömde skriva ni kan PM också!

[Tilde]
1

Jag har ju en kull med 8 ungar som är ca 75% lejonhuvade, många dubbelmanade. :) Jag har tre stycken wienertecknade och fem brokade. De blir leveransklara i början av november (så det är ju ett tag dit). Tungan ute

Celimir
0

#4 Har di bilder på de? :D

Stampe110510
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej har två honor till salu den svarta( hermelin/dvv rexbärare) e född i mars o den japantecknade (dvv/lejonkanin) i juni. Pma vid intresse

[Tilde]
0

#5 Jag såg att det är du från Dayviews, så mina ungar har du ju redan sett (Hazel, Cinnamon och alla de andra). :)

Celimir
0

Aaa :)

Anoki
0

Har en kull på lite över 3 veckor just nu. Båda föräldrarna har stamtavla och är lejonhuvade. Vi vet ej kön på ungarna än, men det är iaf två stycken ungar, en svart wt och en madagaskar. Alltså kommer bara madagaskarn få stamtavla. Båda föräldrarna är mycket goda hoppare, vilket jag tror ungarna också kan bli då dom visat mycket hoppkänslor. Bilder på föräldrar kan fixas, men kolla även in vår hemsida: http://melodyslejonkaniner.weebly.com/index.html Mamman är Hippi och Pappan är Harry. Vidoes när föräldrarna hoppar kan jag länka om det finns intresse. Men tyvärr så har vi inte uppdaterat hemsidan än, så bilder på ungarna kan jag skickas om du ev är intresserad :) Vi finns i härryda, 30 min från Göteborg.

På bilden är även mamma Hippi.

Celimir
0

JA vill gärna ha bilder på ungarna ^^

[Tilde]
0

#10 Jag gjorde en tråd med dem här: http://kanin.ifokus.se/discussions/505b420888f4722641017259-intressekoll-tradkullen?discussions-1 Där ser du bilder tagna idag. :)

zappzoon
0

Har teddyvädurar till salu

littlemellowskaniner.weebly.com

[Airo]
0

Har en hane på 5 månader som är Egern/Gul Japantecknad. Kommer från Proximas uppfödning.

Har endast en hona för tillfället, och hon är brun/gul japantecknad.. och använder jag honom till henne blir det bara bruna färger (alltså egern/gul japant, brun/gul japant osv).. så han är inte det jag behöver just nu, tyvärr. Annars hade jag behållit honom då han har så fint huvud och fin kropp.

Han är ringmärkt då Emelie trodde han var blå/gul japantecknad när han var mindre, så han har stamtavla.

Finns i Ljung/Herrljunga, Västra Götalands län. Men transport brukar inte vara några problem. Vill ha 400kr för honom.

Har några kullar planerade för nästa år också, mellan en svart/gul japantecknad satinrex och en svart/gul japantecknad wienertecknad vitörad rex satinbärad hane, ifall det skulle vara av intresse.

Gissar på att svart/gul japantecknat med eller utan wienerteckning och vitörat är det som dyker upp mest, satinrexar och rex satinbärare.

För fler bilder, www.hedelinskaniner.weebly.com

Celimir
0

Victoria…

Säljer du Pilgrim ?

/ Julia

[Airo]
0

#14 Det är han på bilden och han som jag menade i texten, så ja. Haha x3

marty94
0

Har en leveransklar rexkull,
Blå zobel och blå zobel rysstecknade.
Underbart temperament! :)

[Hjärnans-virvlingar]
0

Såg att du helst vill ha kaninunge men jag har en underbar kaninpojke på 15 mån som söker nytt hem. Dizzy är Japantecknad Dvv med stamtavla. Han ska inte avlas på men kan mycket väl tränas i hopp. Jag har seltränat honom under våren och sommaren.

http://kanin.ifokus.se/discussions/5045a28cd3b4fd5b29002d93-s-japantecknad-dvv-ca-15-man?participating-1

Celimir
0

#15 Skulle du vilja skicka ett PM om honom ? ^^