Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 705 ggr
Fulia
0

(K) Kaninungar & kaninungar söks..!

Hejsan,

Ja, söker nu kaninunge och kaninhane!

Kaninungen:

-Kön kvittar

-Ålder inte äldre en 3 - 6 månader..

-Kaninen ska vara frisk

- Den ska vara bettfels kollad

- Alla färger går bra men vill ha helst Wienertecnad, Zobelsiames, Gul/Svart Japanmantlad :)

Hanen

- Ålder inte äldre en 1 år

- Kaninen ska vara frisk

- Den ska vara bettfels kollad

- Alla färger går bra men vill ha helst Wienertecnad, Zobelsiames, Gul/Svart Japanmantlad :)

Skicka även med en bild på kaninen!

19Jonna80
0

Någon hona i 4-6 månader eventuellt… japan blå/gul isf

www.Johannaskaniner.se

uppfödning av dvärgvädur..

www.Johannaskaniner.se

uppfödning av dvärgvädur i olika färger

Stampe110510
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej har två honor , svart wienertecknad dvv/rex korsning född i mars , blå japantecknad dvv/lejonkanin född i juni.

Är du intresserad så pm:a mig.

hejsansvejsan123
0

Jag har en kull på 6 kaninungar.

2 ska jag behålla och 4 ska jag sälja.

Det är 2 hanar och 2 honor.

födda: 10 augusti

leveranklara: 3 okt

Ras: Dvärgvädur

färg: blå och 1 blå wienertecknad.

pma mig om du är intresserad.

/ hejsansvejsan123

Hagalundskaniner
0

Har flera kaniner till salu då jag lägger ner uppfödningen, kolla gärna hemsidan för mer infoGlad

http://hagalundskaniner.weebly.com/

Mvh Linnéa

Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com

[Airo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en hane på 5 månader som är Egern/Gul Japantecknad. Kommer från Proximas uppfödning.

Har endast en hona för tillfället, och hon är brun/gul japantecknad.. och använder jag honom till henne blir det bara bruna färger (alltså egern/gul japant, brun/gul japant osv).. så han är inte det jag behöver just nu, tyvärr. Annars hade jag behållit honom då han har så fint huvud och fin kropp.

Han är ringmärkt då Emelie trodde han var blå/gul japantecknad när han var mindre, så han har stamtavla.

Finns i Ljung/Herrljunga, Västra Götalands län. Men transport brukar inte vara några problem. Vill ha 400kr för honom.

Har några kullar planerade för nästa år också, mellan en svart/gul japantecknad satinrex och en svart/gul japantecknad wienertecknad vitörad rex satinbärad hane, ifall det skulle vara av intresse.

Gissar på att svart/gul japantecknat med eller utan wienerteckning och vitörat är det som dyker upp mest, satinrexar och rex satinbärare.

För fler bilder, www.hedelinskaniner.weebly.com