Oj hur ska det gå? xD
Nu blir det till att tjata som en galning till mina föräldrar, vill ju ha en kanin till xD
En tjej jag "känner" som går i samma skola som mig har uppfödning av Teddydvärgvädurar. Så nu blir det till att tjata, men de föds inte förren i augusti, typ 10:e så jag har lite tid på mig ^^,
Hennes kaniner är iaf supersöta och de var dom som öppnade mina ögon för den rasen :)
Oj,oj vet inte hur jag ska lyckas… Men jag har ju tjatat till mig alla de djur vi har så jag hoppas att jag lyckas xP
- Mvh Emma

Världens bästa ras :)
Ja, de är jättesöta :)
- Mvh Emma

Inte bara söta. Helt underbara i temperamentet. Sociala, lättlärda, kloka, roliga, busiga ;) Så du väljer definitivt rätt ras iallafall ;)
#3 Självklart är de inte bara söta xD
Många här som gillar den rasen iaf :)
- Mvh Emma
Åh, de är så underbart söta! <33 Ett Lycka till kanske du behöver för att övertala dina föräldrar! 
#5 haha, ja det kan behövas :D
- Mvh Emma
#6 Tänkte väl det;) Det skulle iaf jag ha behövt!:P
#7 ja, deras argument är hela tiden att vi måste få med oss alla i bilden xD
- Mvh Emma
Hoppas du lyckas övertala dom!! Lycka till ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#9 Tack ;D
- Mvh Emma

#8 Menar du i bilen? Isåfall har jag ett tips: Vi ska bygga en egen transportbur med 2 fack (kommer ev. skaffa en dvärgvädur nästa sommar). Moses sitter alltid i mitt knä när vi åker någonstans, men de andra två kommer ha en 2facks transportbur :) Så en sån kan ni ju ha, Facken kanske inte blir så stora, men det är ju alltid något!

Vad kul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#11 Smart! ;)
För det är när vi ska till landstället, då åker vi i 6 timmar. Och man ska ha med sig 1 katt,2 marsvin, 2(3) kaniner och 5 människor + allas packning för 5 veckor xD
- Mvh Emma

har du bild på hennes kaniner??
#14 nej, men hon har en hemsida :)
- Mvh Emma
Lycka till ;)
På lördag ska vi till Ekerö på midsommar. Försöker övertala mamma att vi ska ta med våra fem kaniner också.. Men när vi ska ha med oss två hundar/sex valpar/fem personer och massa mat.. hm ;P
#17 Vart på ekerö ska ni? :D
- Mvh Emma
Vad kul! :D Hoppas du får en :) Hämtar min lilla Teddytös på Måndag :D Vilken är hemsidan? :D
#18: Venne.. det ligger nära en ridskola typ.. ;P Så mycket vet jag. Till en röd stuga.
#21 haha, ridskolor finns det gott om på ekerö :P
- Mvh Emma
# 20 hon har verkligen underbara kaniner. dom är ursöta :)
#22: Jaa.. ;P Det är ett jättefint litet område iallafall :) Bor du på Ekerö?
#23 Ja, kan bara hålla med :)
- Mvh Emma
#24 Japp det gör jag :)
- Mvh Emma