Kanin iFokus

Kanin

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 194 ggr
KvirrZ
0

Oj hur ska det gå? xD

Nu blir det till att tjata som en galning till mina föräldrar, vill ju ha en kanin till xD
En tjej jag "känner" som går i samma skola som mig har uppfödning av Teddydvärgvädurar. Så nu blir det till att tjata, men de föds inte förren i augusti, typ 10:e så jag har lite tid på mig ^^,
Hennes kaniner är iaf supersöta och de var dom som öppnade mina ögon för den rasen :)

Oj,oj vet inte hur jag ska lyckas… Men jag har ju tjatat till mig alla de djur vi har så jag hoppas att jag lyckas xP

- Mvh Emma

twinnie
0

Världens bästa ras :)

KvirrZ
0

Ja, de är jättesöta :)

- Mvh Emma

twinnie
0

Inte bara söta. Helt underbara i temperamentet. Sociala, lättlärda, kloka, roliga, busiga ;) Så du väljer definitivt rätt ras iallafall ;)

KvirrZ
0

#3 Självklart är de inte bara söta xD
Många här som gillar den rasen iaf :)

- Mvh Emma

[Niike]
0

Åh, de är så underbart söta! <33 Ett Lycka till kanske du behöver för att övertala dina föräldrar! Räcka ut tungan

KvirrZ
0

#5 haha, ja det kan behövas :D

- Mvh Emma

[Niike]
0

#6 Tänkte väl det;) Det skulle iaf jag ha behövt!:P

KvirrZ
0

#7 ja, deras argument är hela tiden att vi måste få med oss alla i bilden xD

- Mvh Emma

Tina-A
0

Hoppas du lyckas övertala dom!! Lycka till ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KvirrZ
0

#9 Tack ;D

- Mvh Emma

twinnie
0

#8 Menar du i bilen? Isåfall har jag ett tips: Vi ska bygga en egen transportbur med 2 fack (kommer ev. skaffa en dvärgvädur nästa sommar). Moses sitter alltid i mitt knä när vi åker någonstans, men de andra två kommer ha en 2facks transportbur :) Så en sån kan ni ju ha, Facken kanske inte blir så stora, men det är ju alltid något!

ciss
0

Vad kul!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KvirrZ
0

#11 Smart! ;)
För det är när vi ska till landstället, då åker vi i 6 timmar. Och man ska ha med sig 1 katt,2 marsvin, 2(3) kaniner och 5 människor + allas packning för 5 veckor xD

- Mvh Emma

Martina-b
0

har du bild på hennes kaniner??

KvirrZ
0

#14 nej, men hon har en hemsida :)

- Mvh Emma

myriis
0

Lycka till ;)

myriis
0

På lördag ska vi till Ekerö på midsommar. Försöker övertala mamma att vi ska ta med våra fem kaniner också.. Men när vi ska ha med oss två hundar/sex valpar/fem personer och massa mat.. hm ;P

KvirrZ
0

#17 Vart på ekerö ska ni? :D

- Mvh Emma

[Quellii]
0

Vad kul! :D Hoppas du får en :) Hämtar min lilla Teddytös på Måndag :D Vilken är hemsidan? :D

myriis
0

#18: Venne.. det ligger nära en ridskola typ.. ;P Så mycket vet jag. Till en röd stuga.

KvirrZ
0

#21 haha, ridskolor finns det gott om på ekerö :P

- Mvh Emma

huldisen
0

# 20 hon har verkligen underbara kaniner. dom är ursöta :)

myriis
0

#22: Jaa.. ;P Det är ett jättefint litet område iallafall :) Bor du på Ekerö?

KvirrZ
0

#23 Ja, kan bara hålla med :)

- Mvh Emma

KvirrZ
0

#24 Japp det gör jag :)

- Mvh Emma