Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 329 ggr
elinyeaah
0

Är det bara min kanin som gör såhär?

Hahah min kanin flyttar på saker liksom.. När hon har slängt ner "saken" så är hon nöjd. ;)

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

LisaKanin
0

Min gör så också. Han flyttar på allt, måste ha allt där han vill ha det, exakt :-). När han är inne i dotterns rum som har massor med leksaker på golvet så flyttar han runt precis allting, sen säger dottern till honom att "såhär ska det inte stå!" Så gulligt.

RosarysKaniner
0

Min lilla hona gör också så. xD Slänger sin toalett överallt i hela buren, lite tröttsamt.. men får väl stå ut. ;)

/Elin Josefine Olsson ღ
Uppfödning utav Lejonhuvade Dvärgvädurar.
Hemsida: Rosary's Kaninuppfödning ღ

elinyeaah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Kiara rätar också ut hennes handduk som hon har i buren. (Hon gillar absolut inte attt sova i halm, det är typ det värsta som hon vet).

#2 Okej ;)

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

ninor
0

Min hona är likadan. Hon vägrar att ha en toalett och höhäck i buren och matskålen puttar hon omkring rätt ofta också. 
Hanen är lugnare, men han kan flytta saker när han är ute och skuttar, dv om det ligger någonting i vägen där han brukar gå så sliter han tag och flyttar på den. ;-)

elinyeaah
0

Det värsta jag vet är nog när hon puttar ner typ min mattebok eller något sånt. Och när man tar upp den så puttar hon ner den igen. Såå jobbigt.. hon ger sig inte.. ;)

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu