(S) Dvv satin & rex m. stamtavla
Jag flyttar till Umeå 1/10 och därför säljer jag de ungdjur som jag hade tänkt spara. Alla är märkta och har stamtavla. Kaninerna finns i Örebro och den som fixar frakt först har förtur till köp. Kan ej sitta och hålla kaniner längre än till 1/10!
* Proximas Bellevue, dvärgvädur rex hona, japantecknad blå/gul. Blyg tjej med lite temperament, skulle säkert passa bra till hoppning. Har snygg teckning och helt ok päls. Ringmärkt och stamtavla. Pris: 300 kr
* Proximas Isidra, dvärgvädur rexbärare hona, japantecknad blå/gul. Blyg tjej med fin skalle. Näpen och försiktig, jag gillar verkligen hennes uttryck. Har lätta öron, det ena står upp, men är bedömd på 91p i klass B. Ringmärkt och stamtavla. Pris: 300 kr
* Proximas Aurora, dvärgvädur satin hona, havana (wienertecknad). Lätthanterlig och social, myser gärna i famnen men är även sprallig och älskar att busa ute i hagarna. Aurora har endast lagt sitt ena öra, det andra svajar. Öronmärkt och stamtavla. Pris: 500 kr
* Proximas Soto, dvärgvädur rexbärare hane, svart. Soto ser lovande ut både i kropp och typ så jag tror att han kan ha en hel del att tillföra i dvärgvädur rex-aveln. Han skulle även passa bra som kelkanin. Öronmärkt och stamtavla. Pris: 300 kr
OBS! Alla kaniner har wienerteckning i stammen!
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner

Putt!
Leverans norrut är inga problem!
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner

Putt!
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner

Isidra & Bellevue är sålda och aurora är trol tingad. Lilla Soto finns kvar, och är mycket snyggare än på bilderna på hemdian! ;)
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner