Kanin iFokus

Kanin

Etikett: tips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 613 ggr
goldcool
1

KANIN-NET? Forumet på g?

Hej,

Försökte komma in på forumet på kanin-net men kom inte in. Ska den uppdateras, nån som vet? Tänkte det vore av nöden och kul att få upp statusen igen på ett riktigt bra kanin-forum. Här inne…vad ska man säga, faktiskt är det inte så få som bidrar med "låg nivå" och illa förda diskussioner utan respekt för varandras åsikter. Sorgligt.   (!!)

Man KAN få tycka olika, ingen ska behöva GE sig bara för att den tycker annorlunda än DU. Det värsta är alla överdrifter om vad någon "ska ha skrivit" som inte stämmer med verkligheten utan faktiskt bara blir överdrivna fantasier utav en eller oftast flera påhoppare. Lägg ner. Jag säger bara, "gäsp". // >> Blir så arg om schäfrar << var ju en höjdare… för att nu ta nåt exempel, är ju inget TS griper ur luften detta kan jag säga…. //

Det står att nya krafter tagit över och att en stor uppdatering är på gång på kanin-net, håller tummen och det vore på tiden!!!

=)

Annars moderatorer föreslår jag en "vett & etikett / netikett" hur man beter sig i en diskussion kanske som STORT påslag härinne. Och till er som nu märker av hur folk kommer börja gnälla på TS, no shit.  =)

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

Zvintos
0

Vad jag vet är det ingen uppdatering på gång, utan startsidan ligger bara nere.. Däremot kan man komma in på forumet ändå, som tyvärr är väldigt dött då de flesta verkar hålla till i olika grupper på Facebook numera.

http://s3.zetaboards.com/Nya_KaninNet/index/

goldcool
0

#1 Oki tack, jag hatar facebook så då håller jag till på net ändå, för nu kom jag in där, det funkade!

=)

Eller hatar var väl ett väldigt starkt ord, handlar nog mer om att dygnet har 24h, lyllos er som "hinner med" fejan. ;P

[Tilde]
0

#2 Facebook kan man ju kolla medan man hänger på forum? :P Jag har det alltid uppe när jag är t.ex. här på iFokus.

Fridaaaa
0

#2 Äh man måste inte sitta där oftare än t.ex här eller på kanin-net :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

goldcool
0

#3   Nej, det är ni tjejer som kan göra flera saker på en gång  ;P

Fridaaaa
0

#3 Haha samma här! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.