Brokad i två färger?
Japanbrokad blir den då.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#1 Fast jag trodde inte föräldrarna hade anlag för det. 
Det kan ligga dolt.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Är du helt säker på att det är pälsfärg och inte kissfläckar? Inte direkt ovanligt att de kissar i boet och då kan kullsyskon få fläckar.
Tänkte också kissfläckar, för kan en japanbrokad vara viltgrå/gul? Jag tycker mig se viltzoner vid ögonen i alla fall..
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#4 Inte 100% men det gick inte bort. Kan kolla om det är kvar imorgon, annars är det ett syskon som är boven. 
#5: Nej, det kan den inte. En japantecknad viltgrå blir i sådana fall bara viltgrå med ev japantecken som lyser igenom. En viltgrå kan alltså inte ha synliga gula fläckar om den är japan. Detta eftersom en viltgrå är B och vore den bj skulle det vara en vanlig gul/svart japantecknad.
Tycker att det ser ut som solklara kissfläckar ;)
#8 Möjligt! Tyckte bara det var konstigt för de inte gick bort och fanns på så många ställen 
#9: Just kissfläckar brukar vara svåra att få bort om man inte använder särskilda medel eller liknande. 
#10 Mjo, men borde inte andra syskon också ha det då? :/
#11: Inte säkert, beror på vem som blivit träffad av kisset.
Jag tycker det ser ut som kissfläckar.
Kissfläckar brukar vara väldigt svåra att få bort 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fast alla ligger alltid i en hög (de är ju 8 stycken) så det borde komma på fler. Men men :)
#14 Sällan det gör det faktiskt, även om man har en kull på 8 vita så brukar de vara vita. Men det händer.
inte för att jag vte något om färger och mönster men min kanin har också en sånt "svart steck/linje mitt på ryggen".
Samma med ögonen, precis samma på min kanin.
#16 Det är inte det som är kissfläckar, utan det gula…
#17. såklart jag visste, haha.