Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 386 ggr
KaterinaPetrova
0

6 mån. kanin tvättar mig??

Har en lejonhuvad kanin på 6 månader, han vill ständigt pussa/tvätta mig. Oftast händerna, eller på kinden om jag gosar med honom. Vad menar han med det? Gör han det för han är gosig, eller för att han tycker jag smakar salt eller dyligt?

(Han gör det inte hela tiden så att det är ett problem, men direkt när han nosar och försöker få min uppmärksamhet.)

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta

tussen12
2

Han gillar dej:) du är hans kompis, Ett bra tecken.

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

KaterinaPetrova
0

Trevligt att höra! Glad

[Tilde]
0

Det är så gulligt när de pussar en! Min kanin Willow gör det hela tiden. Man känner sig riktigt uppskattad. Glad

elinyeaah
0

Han ser dig som en av sina "kompisar". Glad

Mvh Elin

Kaninliv.bloggo.nu

Fridaaaa
0

Jag har aldrig haft en kanin som gillat att slicka på mig.
Men det är gulligt om dem gör det :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

KaterinaPetrova
0

Håller med, man känner sig uppskattad! Det är ett underbart litet liv jag har fått tag i Kyss

LisaKanin
0

Min slickar mig också jämt, speciellt när jag borstar honom. Då måste han samtidigt slicka min hand väldigt noga, mellan alla fingrar ska det vara. Brukar bli helt blöt om handen Skrattande. Sen brukar han putsa noga på min sambos flint också, och hittar han något kvarvarande hårstrå så rycker han ut det! Tungan ute

KaterinaPetrova
0

Naw, vad det låter sött (och är)! Min kanin har en filt som han ständigt vill ha med sig när han leker, han gräver och gör en egen korg.