Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 769 ggr
proxima
0

(S) På grund av flytt...

Det ser ut som att jag flyttar till Umeå inom kort och då kan jag dessvärre inte ta med mig alla kaniner, så dessa är till salu och eventuellt några fler. Jag kan även tänka mig att låna ut de flesta på foder, minst ett år:

* Proximas Suri, zobel blå dvärgvädur, hona, satin- och rexbärare. Mycket duktig mor, social och snäll. Parad med Snöflingans Aftonfalk och beräknas nedkomma med smått 26/9. Det kan blir en massa roliga färger och både satin, rex och satinrex.

* Milleniums Know By Now, madagascarfärgad hoppkanin. Har massor med duktiga kaniner i släkten och är själv msv i rakbana och har en pinne i krok lätt. Ganska stor, men trevlig och social. Mycket egen vilja så inte till någon nybörjare.

* Proximas Coty, japantecknad svart/gul dvärgvädur rex SB, hane. Snygg kille som är utställd i B-klass på 92 p och A-klass 90,5 (fällning). Revirhävdande i buren, snäll utanför.

* Proximas Cacharel, japantecknad brun/gul wienertecknad dvärgvädur rex, hona. Blyg men snäll tjej med fin wienerteckning.

* Proximas Soto, svart dvärgvädurshane, rexbärare. Ser lovande ut. Är öronmärkt och har stamtavla.

* Snöflingans Aftonfalk, viltbeige vitörad wienertecknad dvärgvädur rex SB, hane. Revirhävdande i buren, snäll utanför. Är något stor för att vara dvv.

* Mystiquas Tara, svart dvärgvädurshona. Trevlig äldre hona som ger fina ungar.

Bilder och mer info finns om ni klickar på länkarna. För pris och intresse, MAILA emelie.c.persson@gmail.com

Transport brukar gå att lösa!

proxima
0

Putt! Intresse finns för Coty och Cacharel, spana gärna in de andra kaninerna!