Vilka färger kan det bli?
Vilka färger kan det bli mellan dessa?
HANEN: Chinchilla wienertecknad
Mor: Vit blåögd
Mormor: Blå wienertecknad
Morfar: Zobelsiames wienertecknad
Far: Chinchilla wienertecknad
Farmor: Chinchilla mantelecknad
Farfar: Beige wienertecknad Vitörad
HONAN: Vit blåögd
Mor: Egern wienertecknad
Mormor: Vit blågöd
Morfar: zobelsiames wienertecknad (japan)
Far: Kanel wienertecknad
Farmor: Havana/cream(?) wienertecknad
Farfar: Svart wienertecknad
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vit blåögd och wienertecknade. Inte så bra på färger i övrigt, men skulle gissa på wiener i ev. blå, viltblå, chinchilla eller viltgul. Garanterat vit blåögda och wienertecknade i alla fall 
#1 Jo, vit blåögd och wiener har jag redan förstått.
Men tänkte färger i övrigt.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag skulle kunna tro på de jag skrev ovan - blå, viltblå, chinchilla och viltgul, men som sagt så är jag inte den bästa på färger 
#3 Tack!
Spännande, jag är egentligen bara ute efter de vit blåögda (mål för utställning) men vore ju kul och se vad det annars kan bli!
// Anka

Det enda man säkert kan säga att det blir är svart och viltgrå + förstås vit blåögd och wienertecknade. Men det finns ju en hel del färger i stammen så det är ju troligt att det även dyker upp fler fäger ;) Har någon av kaninerna haft kull förut? Vad har de isf gett för färger?
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner
#5 Okej, tack! :) Nej, de är bara unga, ska i så fall bli bebisar till våren!
// Anka