Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1336 ggr
[luckymoa]
0

(S) Dvv satin hona bortskänkes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

P.g.a. att hennes helbror har utvecklat bettfel så kan jag inte ha kvar min ögonsten eftersom hon INTE kan gå i Avel. OBS! Hon har ej bettfel, men eftersom de kan vara ärftligt vågar ja inte avla på henne!

Denna urmysiga lilla fröken är född 12/2 -12. Hon är satinpälsad och gulsvart japantecknad.

Hon är en riktig kelgris som kan ligga i knät i timmar å bara mysa! Så jag vill ge henne en andra chans att komma till ett hem där det inte finns så många kaniner, hon skulle säkert gilla att bo med en kastrerad hane som sällskap =)

Hon e lugnet själv å hur gullig å snäll som helst!

Känns i hjärtat att göra sig av med henne Rynkar på näsan E mycket noga med vart hon hamnar då hon förtjänar det bästa!

Hon finns i Lidköping.

Transport kan fixas till vissa delar mot bensinpeng, dock inte hur långt som helst.

Vid intresse, skriv här eller maila till moa_lucky@hotmail.com

[luckymoa]
0

Putt!

Alone
0

Vem har fött upp henne? :)

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

[luckymoa]
3

Pm'a :) vill inte skriva det här i respekt mit uppfödaren! vill inte peka ut henne eftersom de inte går att bevisa att det är ärftligt, eller ej! Om jag skriver namn här tror jag att folk får en bild av henne att hon föderupp kaniner med bettfel… Har pratat med uppfödaren och hon har aldrig hört att någon av hennes kaniner eller avkommor har fått bettfel, men jag vågar ändå inte avla på henne och råder absolut andra att inte göra det heller :)

Alone
0

#3 oj ja de är självklart, tänkte jag inte på. :)

Mvh Järnskogens kaniner

[luckymoa]
1

Någon som vill ha en sällskapsdam? :)

Alone
1

Jag måste säga att jag är riktigt sugen!

Mvh Järnskogens kaniner

[luckymoa]
1

Hon finns kvar ;)

[luckymoa]
1

Putt för lilla hjärtat!Glad

LisaKanin
1

Hej! Jag är intresserad. Vi finns i Stockholm och har en kastrerad Teddyvädurs hanne på 1,5 år som vi funderar på att skaffa sällskap till. Han är innekanin, är lös i halva lägenheten som är kaninsäkrad och går på låda själv i buren, så vi har matta i hans bur och skulle gärna vilja ha en rumsren kanin till - är hon det eller kan bli? Vår hanne är jättesnäll, men vi har aldrig försökt ha honom ihop med andra kaniner. Det går att maila mig på mammabu@mail.com.

[luckymoa]
0

9 har mailat dig :)

[Luppa]
1

Alldeles underbart söt Kyss

[luckymoa]
0

Ja visst e hon! Du kanske behöver en sällskapsdam till ulltottarna? ;)

Alone
0

Har hon gått ihop med andra honor eller hanar, som grupp? :)

Mvh Järnskogens kaniner

[luckymoa]
0

Ne hon har gått ensam :)

[Luppa]
0

#12 Nej tyvärr… Men fin var hon!

[luckymoa]
0

#15 Ne jag skojade lite med dig bara :)

[luckymoa]
0

Hon finns kvar!Transport finns till jönköping på tisdag! Även åt gbg hållet så småningom…

[luckymoa]
0

Tråden kan låsas!