Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 373 ggr
Amandapanda
0

Han ''hoppade på'' min hand !

Precis nyss så skulle jag byta vatten till Ture, När jag ställde ner skålen och skulle klappa honnom sprang han in i sin tunnel och då Försökte jag klappa honom på huvudet och då gick det bra men sedan skulle jag ta bort ett halmstrå från golvet av buren och då typ attakerade/Hoppade han på min hand ! Jag blev jätte rädd då och trodde att han inte gillar mig, Jag har inte varit så mycket med honom idag pga mina läxor men Han är iaf ungefär 3 månader, Vad har hänt ?! :'o

Simuala
0

Han blev nog bara hastigt överaskad och lite rädd. Min jättetama och lugna kaninhona kunde bita mig när jag ställde ner mat för hastigt. Är nog ingen fara. (:

Amandapanda
0

Okejj jag hoppas att det är så… Jag blev jätte rädd att han typ skulle tro att jag övergivit honom men Imorgon så ska han få mycket tid med mig  !  Jag får nog tänka på att vara försiktig i framtiden  :)

Mannez
0

Han blev nog bara överraskad, en utav mina kaniner har aldrig gjort en fluga förnär, men en dag så blev han så ivrig när han fick pellets att han råkade bita mig i fingret.

Hälsningar Amanda och kaninerna

bambiiii
0

Säger som de andra, haha bambi har faktist aldrig bitit mig men när jag leker med honom så brukar han nafsa men det känns knappt;€

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Suskiv
0

Många djur blir vaktiga över sin matskål. Därför lär jag mina djur att vänta tills matskålen är nerställd och jag tagit bort handen innan de får hoppa fram och äta.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D