Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 546 ggr
[MellMell]
0

R.I.P älskade lilla Molly

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår katt fick tag på henne igår, hon fick inga sår men rejält mörbultad och chockad, så vi åkte akut in till veterinären då hon verkade väldigt hängig, och lite svårt att andas…Väl där fick vi reda på att hon hade fått antingen vatten eller blod i lungorna, plus att någonting antagligen hade varit fel inuti kroppen ett längre tag som gjorde att hon andades ryckigt och snabbt…Har bara haft henne i tre veckor, men märkt att hon hela tiden suttit med nosen rakt upp och andats "stötigt", men då hon och min kanin bott på en 4h-gård under sommaren och där blivit undersökta av veterinär var det inget jag tänkte på, utan trodde hon var okej eftersom hon blivit friskförklarad…Tänkte när vi åkte till veterinären att hon kommer få lite mediciner och så blir allting bra igen, men så va inte fallet…Hon tyckte vi skulle komma tillbaka dagen efter  (idag) om andningen inte blev bättre och låta henne få somna in…Dock han vi inte så långt utan hon fick åka hem till sin älskade kompis Pulver, och inatt somna hon in tätt vid hans sida…Han låg intill henne och vakade över henne när pappa hitta dom imorse…T__T

R.I.P Molly, jag och Pulver saknar dig nått enormt redan <3<3<3

Beatrice_Love_Kaniner
0

rip!

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin