Kanin iFokus

Kanin

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 306 ggr
Keligast
0

Tiden kommer snart..(Inte kanin)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

MÅSTE bara säga det^^ Nu är det inte långt kvar till Rekyl kommer hem till Röstånga och här skall han vara i 7v. :) längtar SÅÅ!! :D

Någon annan som skall ha sommarhäst? :P (Måste finnas någon kanin OCH hästintresserad)

Keligast
0

En till bild på snyggingen ;P

KvirrZ
0

Jag är hästintresserad, men ska inte ha sommarhäst :P
Jättesöt är din älskling iaf :)

- Mvh Emma

Keligast
0

#2 hehe tack! Visst är han sööt men ENVIS som en åsna :P lol XD

Tina-A
0

Jättefin :) Hästar är lite läskiga tycker jag ^^ Stora och starka och kan sparkas riktigt hårt..! :O Men fina, dock är jag allergisk mot dom!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mysofi
0

# 4 Håller med! Tycker de är jätteläskiga, men det är synd för jag skulle jättegärna vilja rida!!

Mysofi
0

Jättsöt häst glömde jag skriva :D

KvirrZ
0

Haha, hästar läskiga..:P
Här är hästen jag red idag iaf, Vivaldi :) Ramlade av- rak på svanskotan -.- :P

- Mvh Emma

Keligast
0

haha du skall bara veta hur många gånger en häst har stått på mina tår XD men som tur är har jag aldrig blivit sparkad men det har min kompis blivit 2grr

idag i skolan fick vi reda på att det hade hänt en ridolycka i lördes :o och hennes kompis blev skadad och hästarna men hon fick pris från skolan för hon var modig! hon hade lungnat ner hästarna och hjälp sin kompis eller något..

Mysofi
0

# 7 ohh, det lät inte så mysigt!

KvirrZ
0

#9 Nej du, inte var det mysigt iaf :P aj vad det gjorde ont, han är inte speciellt liten så man har nära till marken heller, han är stor xD

- Mvh Emma

Nicolina
0

#10 Fy, vad det måste ha känts långt till marken ner från den jättehästens rygg! Han är ju inte direkt minst i stallet precis…

Själv har jag ridigt i 7 år ungefär, men slutade när skolan tog sån tid! Kan säga att jag är mer än lovligt sugen på att börja igen!

huldisen
0

Så fin han är =)

KvirrZ
0

#11 Haha, ja det kändes som slow Motion xD Nej, han är ju en av de största :P

- Mvh Emma

Stravaganza
0

Jag älskar hästar fast jag varken rider eller hyr, eller har.

Denna kommentar har tagits bort.
Nathalieee
0

JAg har ridit ett tag men slutade , hästar är verkligen jätte fina djur tkr jag !:)

Keligast
0

#16 vf slutade du? *nyfiken*

KajsaM
0

Jättesöt, men precis som Tina är jag rädd och allergisk.. :)

Keligast
0

#18 åhh vad synd :( jag är rädd att árva mammas allergiska mot pälsdjur :'( hoppas inte det! då kan jag inte ha kanin, hund eller häst :(

Tina-A
0

#18: Hihi, din fegis ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KvirrZ
0

Ingen här som ska ha sommarhäst? :)

- Mvh Emma

Jojsan
0

inte jag, är oxå allergisk..

KvirrZ
0

Vad alla är allergiska mot hästar här :P Tur att ni klarar kaniner :)

- Mvh Emma

amand
0

Vet inte om man kan kalla det sommarhäst. Men jag hyr d-ponnyn Daisy. Hon kom i slutet av mars och ska lämnas tillbaks den 22:e juni.. (Hon är sommarridlägerhäst).
Vi har förtur om vi vill ha tillbaks henne sedan. Men jag känner att jag inte kommer hinna med häst till hösten, jag börjar 8:an och får mina första betyg! Så jag måste satsa på skolan..

Prizma_o_Kristall
0

Jag är ganska rädd för hästar, men älskar dem iaf! Brukar titta på hästbilder, i hästböcker och min kompis har en häst som jag gillar att klappa:)

Kramar//carro

[Eichan]
0

Jättefin häst:) Jag ska på ridläger i sommar :)

ciss
0

Jag ska inte ha sommarhäst, har en egen häst. :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

Åker på ridläger och tar hand om grannens polle ^^,

Ellen95
0

Jag ska inte ha sommarhäst, Har två egna hästar:D Är Rekyl en nordsvenstravare? Mina två är det=)

Denna kommentar har tagits bort.
Fj-a-deer
0

jag är hästintresserad jag rider på islandshästar, men någon gång på sommarlovet ska jag och min pojkvän hyra häst och rida ut! hihi *längtar!*

War, war never changes.

[Niike]
0

Jag har ridit i ca 5-6 år, ca en gång i veckan + hyrt häst flera vintrar och somrar. Nu har jag dock slutat men saknar det mycket, hästarna där var underbara<3

sweet_
0

Jah har varit skötare på åtre och en halv :D det va jätte kul och hadde favorit som ja aldrig kommer att glömma ! Fimpen hette han !