(S) Satinrex & Satin RB ungar
Har nu satinrex och satin RB ungar som är redo att bli tingade, det finns tre honor och en hane kvar att boka, dem är leveransklara 22/8-12. Dem är väldigt trevliga och snälla av sig, härstamningbevis medföljer såklart! Kaninen kommer vara bettfelskontrollerad, könsbestämd, kloklippt och en liten foderpåse hänger med! :) Priset på dem är 500-700 kr, mer information finns på hemsidan. Vi finns i blekingelän.
De är så bedårande, men väntar med spänning till nästa vecka :) Den sötaste honan ska ju stanna ;) och de andra jag skulle vilja ha är hanar, lite knepigt då de är en hona jag söker :)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Http://utblickens.weebly.com
#1 Ingen kaninunge av dessa som passar dig då? :) Honan längst upp till höger är superfin, hade kunnat behålla den också om jag haft plats.
Hade det varit blå eller Havanna/brun istället för svart så hade hon passat perfekt :)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Okej, synd :) Brun är havanna, du menar gul/brun? :)
Har aldrig förstått om det är skillnad på Havanna och brun eller inte, vissa säger att det är skillnad. Vissa skriver Havanna och vissa skriver brun. Jätteförvirrande :/ Zobelsiames brun har ju inte samma färg som zobelsiames Havanna. Får det mer än gärna förklarat, men kanske lite OT för din tråd :) Varför jag skrev Havanna/brun är just för jag inte riktigt vet skillnaden, så de skulle vara gul/blå, gul/brun, eller om man hellre skriver gul/Havanna :)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Putt
#9 / Isabella wienert vitörad hona är bokad!
Putt!
Putt
Nya bilder på kaninungar finns på hemsidan.
Update transport:
Transport från Backaryd till Vetlanda finns 19/8
Transport från Backaryd till Våxtorp finns 27/8
Putt
Dem två sista ungarna finns fortfarande kvar och är leveransklara nu, kan flytta vilken dag som helst. 
Putt!
Både honan och hanen finns kvar!
Gud va söt lliten hona! :) Bor du i bakaryd? Inte så långt hit då.
Dock så kan jag inte köpa en kanin just nu, Då min lila plutt ska opereras och kankse inte klarar sig :(
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#26 Skickade ett PM till dig.