(K) Dvärgvädurhane sökes
Hej!
Jag söker en dvärgvädurhane i Stockholmsområdet, då jag inte kan fixa transport själv, men om du kan fixa tranport så är det inga problem. Kaninen ska vara tam, snäll att lyfta och gosig,helst normalpälsad, ett STORT plus är om han gärna myser i knät
!
Färger som är extra intressanta:
Viltgul
Japantecknad
Svart
Hör av dig!
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
ska få en kulle om 1 vecka och de är lev klara i oktober troligt vis svarta kommer det finnas.
Transport kan nog gå att ordna!
Ungarna kommer bli vädurskorsningar men uppåtstående ören men kan hända att någon får häng öron.
Kommer inte bli renrasiga. Får hoppas på någon svart hane! Något av intresse? Hör av dig om du är intresserad. Så meddelar jag dig när ugarna har kommit!
kolla gärna : http://twistersuppfodning.weebly.com/index.html
1# Jag letar enbart efter renrasiga vädurar, men tack iaf!!
2# Vilken söt! Hur gammal?
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
Han är idag 6veckor :) Har släppt sina öron helt och hållet.
Duvlyckans kaninuppfödning av dvärgvädur
Jag har en kanel mantlad kille som är väldigt social och trevlig! http://kanin.ifokus.se/discussions/502376ead4ebea46e5005f69-s-satin-rb-dvv-hane?participating-1 Transport och pris kan vi ta via PM om du är intresserad. :-)
har en svart wienertecknade om det kan vara intressant? :) se till salu -> ungar och ungdjur www.viggebys.weebly.com
Viggebys Kaniner - www.viggebys.weebly.com/
Hej!
Har en kull på 6 kaninungar men 4 kaninungar till salu ska behålla 2 st:)
2 hanar och 2 honor leveransklara i början av oktober.
färgerna: Blå och en blå wienertecknad.
Ras: Dvärgvädur
PMa mig så får du bilder på dem:)
/ hejsansvejsan123
Vart bor du?
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
Fyrklöverns och Gillbos har fina och trevliga dvärgvädurar
Jag Pmar dig:)
/ hejsansvejsan123
Har en kull på 5 kaninungar som är födda den 23e augusti i år. Dvärgvädur rexar, en av dom är satinrex.
Finns 2 japantecknade i den, vet dock inte om någon av dom är hanar än. Ser det om några dagar, förhoppningsvis imorgon.
Den ena är svart/vit zobeljapan, rexad.
.. och den andra är svart/gul japantecknad, satinrexad. (behålles ev. om det är en hona tho..)
Finns i Västra Götalands län, men transport till Sthlm brukar inte vara några problem.
Bilder finns på hemsidan, www.hedelinskaniner.weeby.com