(S) Söt kanin bortskänkes
Hoppas hon får ett bra hem!
Hon har haft en kull med ungar som hon skötte kanonbra. En klockren mamma, alla ungar överlevde och hon var jättenoggrann med dem.
Hon har inte stamtavla, men känd härstamning ändå. Pappa: Blåzippans Cirkus, Mamma: Björkebergs Pecan.
Hon finns mellan Skövde och Falköping. Transport skulle eventuellt kunna ordnas antingen till Örebro el Trollhätte-hållet.
Ja, det hoppas jag med. Hon flyttar givetvis inte om inte hemmet verkar bra
Ingen som kan tänka sig en ny liten kompis?
Om jag endå fick köpa en kanin.. :/
Hej, jag vill gärna veta lite mer om henne ! Har du några till bilder? Evt. med ungarna ? Kan du maila h-bevis på henne så att vi kan se den? Har skickat ett medelande via Blocket också. Mvh/ Mariëlle
Hjärtliga Hälsningar Mariëlle och Janine Bos
www.nossanskaningard.weebly.com
Hej, jag har skickat ett mail till dig.
Synd att hon finns så långt bort! :/
Bättre att du ger en symbolisk summa för henne.
Tycker inte det är rätt att skänka bort djur :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Faktiskt så har det ingen jättebetydelse för mig om jag får en krona för henne eller skänker bort henne. Verkar det vara en bra person så är jag tacksam för att hon får ett bra hem bara.
#12 Tycker jag med, Hemmet är viktigast!
#12 Ja hemmet är så klart jätteviktigt, men för mig är djur en familjemedlem och dem skänker man inte bort enligt mig :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#14 Håller med lite där också, xD Håller med båda på olika sätt… :)
Ja, fast vi har haft lite för många "familjemedlemmar" för att det riktigt ska funka över vintern. Därför har de flesta nu flyttat varav några gratis och hemmen har inte varit sämre för det, vi har god kontakt med dem dit ungarna flyttat och ska hälsa på :)
Tråden kan låsas/tas bort. Kaninen har fått ett nytt hem.