Vilken färg är han?
Jag ska köpa den här kaninen inom snar framtid, men har ingen aning om vad färgen heter. Någon som kan se? Vet att bilden inte är så bra, men den är från annonsen ;)
P.s. Ni får jättegärna komma med NAMNFÖRSLAG, det är en hane!
/Sofia
Ser ut som gul/blå japan wienertecknad. Eller ngn annan gul färg.
ser ut att vara Creme färgad vit & blå japan wiener.
Kanske något tema som du gillar? Typ gudar som Ares, Poseidon. Många teman brukar bli bra tillslut :)
#2 finns de nått som heter creme?
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

#3Nej finns inget som heter creme.
Vet inte riktigt vad det är färg, det enda som är säkert är att den är wienertecknad, men det är möjligt att den är gul/blå japan wiener, ev. viltjapan, den ser väldigt ljus ut, men det kan ju bero på att den är lite långhårig, då blir pälsen ofta lite ljusare.
Creme kommer från tyskland och benämnes gul/blåa japaner med mer gult på kroppen.
creme menas väl att det är typ en creme färgad gul haha asså lite ljusare än vanligt fast de e ingen färg
Tack för svaren alla, kan lägga upp en ny bild när jag får hem honom! :)
Tycker att Melwin är ett väldigt gulligt namn, passar det honom tro? :)
/Sofia
Melwin skulle funka utmärkt! :D
Melwin var super sött
Melwin skulle passa jätte bra på honom.=) sör lite bebis
// jennifer
#8 #9 #10 Åh, jag tror nog att han kommer få heta Melwin :D
/Sofia
Nu har lille Melwin "Skrutten" flyttat hem till mig! Här är en bättre bild på honom, kan ni se Vilken färg? han är?
/Sofia
Wienertecknad av nogot slag? :)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#12 Är väldigt likt blå/gul japantecknad wienertecknad (alt. blå/gul japan brokad wienertecknad) :)
Ungefär som ovan säger, förutom att jag ser både vitt och "creme" utöver japanteckningen, vilket krånglar till det hela
#15 Färgen på pälsen blir ljusare ju längre den är så därför ser den creme ut.
Han ser ut som en japan med slöja, så gul/blå elr gul/svart japantecknad WT i mina ögon :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt