Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 879 ggr
TwisterJ
0

Någon mer som ska ha?

Någon mer som ska ha ungar snart? Skrattande

Mina ungar kommer om ca 1 vecka runt den 20! Tiden går sakta och skolan börjar snart oxå :/

Aja men nu ska jag tänka på kaninungarna istället! Glad

Vad är det för raser i era ungar? och vad gissar ni på för färger? Tungan ute

[_hsleiufhbtv]
0

Väntas bebisar här om två veckor. Troligvis har hon gått tom då hon boat igår och idag men får hoppas..

TwisterJ
0

okej, hoppas hon inte går tom. Min kanin boa idag Tungan ute Då hon boa lite sent förra gången.

Pylva
0

Det var en vecka sedan min fina Dora träffade sin Hector, så förhoppningsvis finns det bäbisar här om drygt tre veckor :-) Lite osäker på vad för färger som kan dyka upp men svart och viltgrått vet jag kan komma, viltblått och japantecknat tror jag inte heller är omöjligt! Ungarna blir vädurskorsningar :-)

TwisterJ
0

okej Tungan ute Färgerna som dina blir troligtvis mina oxå men vlit zobel kan nog komma här  Tungan ute

dermot
0

#1 En del brukar boa tidigt, speciellt vid första kullen, men de river oftast det och sen boar de om. Så oroa dig inte i onödan ;)

Jag fick ju äntligen min Rexkull i fredags. Hoppas det går bra för din TS!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[_hsleiufhbtv]
0

#5 jag är orolig ändå! Okej inte orolig, panikslagen! Jag är sjukt nojjig när det gäller djur, vad var det jag sa? Oskyldig

hoppas din kull går bra förresten TS!

pigelina
0

Jag skulle haft ungar idag, men nej hon ska gå över tiden… Dag 32 imorgon, hon brukar alltid få på dag 30 eller 31 :/

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Suskiv
0

Väntar ungar mnär som helst. Ena kanien är på dag 30 och dden andra på 28

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

TwisterJ
0

#8 okej, vill oxå  att mina ungar ska komma när som hälst tiden går sakta Tungan ute

#7 : är du säker på att hon är dräktig då? eller så kommer de när som häls! Skrattande

[Bambis]
0

Ska ha ungar NÄR somhälst. Båda är på dag 33 :) Ingen aning om vad ungarna kan bli :)

pigelina
0

#9 oja vist är hon dräktig, det är som ett krig i magen ;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

TwisterJ
0

#10: åå vad roligt Skrattande

#11: haha, okej x))

[Bambis]
0

#12 Ja, har väntat på spänn ända sedan dag 28 så nu måååååste dom komma säger jag bara! :)

TwisterJ
0

#12 ja det kan jag förstå Tungan ute

Suskiv
0

Fick min ena kull igår. Nu väntar vi på den andra, men jag är tveksam till om det tagit sig på henne.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

TwisterJ
0

åå vad roligt vill oxå att mina kommer nu!Tungan ute

Michaelanadja
0

Mina ungar kommer runt den 28-29;D

TwisterJ
0

en vecka efter mina då Skrattande

Michaelanadja
0

Vilken ras? blir dina?;)
Mina blir lejon/dvv rexbärare

[Airo]
0

Här väntas det bebisar runt tisdagen. Glad

Dvärgvädur rexar. Blev bara japantecknade i deras förra kull, så gissar på det igen.

atlanta
0

Jag väntar min första kul runt den 25…dvv vita blåögda Skrattande Ska bli så kul, och spännande!

Linnet
0

Vågar inte ta kullar den här tiden på året, så himla svårt att sälja kaninungar på höst/vinter. Har haft sena kullar nån enstaka gång och fått ha kvar ungar för att det inte gick att sälja dom

[Airo]
0

#20 Kan ju ändra. De kommer inatt till tisdag.

TwisterJ
0

#19 mina blir lejonhuvade vädurskorsningar Skrattande

#22 okej, men har nu några som är intresserade så den här gången gick det men man vet aldrg man kan ju bli sittande med ungarna Obestämd

#23 okej, mina kommer runt där oxå Skrattande