Någon mer som ska ha?
Någon mer som ska ha ungar snart? 
Mina ungar kommer om ca 1 vecka runt den 20! Tiden går sakta och skolan börjar snart oxå :/
Aja men nu ska jag tänka på kaninungarna istället! 
Vad är det för raser i era ungar? och vad gissar ni på för färger? 
Väntas bebisar här om två veckor. Troligvis har hon gått tom då hon boat igår och idag men får hoppas..
okej, hoppas hon inte går tom. Min kanin boa idag
Då hon boa lite sent förra gången.
Det var en vecka sedan min fina Dora träffade sin Hector, så förhoppningsvis finns det bäbisar här om drygt tre veckor :-) Lite osäker på vad för färger som kan dyka upp men svart och viltgrått vet jag kan komma, viltblått och japantecknat tror jag inte heller är omöjligt! Ungarna blir vädurskorsningar :-)
okej
Färgerna som dina blir troligtvis mina oxå men vlit zobel kan nog komma här 
#1 En del brukar boa tidigt, speciellt vid första kullen, men de river oftast det och sen boar de om. Så oroa dig inte i onödan ;)
Jag fick ju äntligen min Rexkull i fredags. Hoppas det går bra för din TS!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#5 jag är orolig ändå! Okej inte orolig, panikslagen! Jag är sjukt nojjig när det gäller djur, vad var det jag sa?
hoppas din kull går bra förresten TS!
Jag skulle haft ungar idag, men nej hon ska gå över tiden… Dag 32 imorgon, hon brukar alltid få på dag 30 eller 31 :/
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Väntar ungar mnär som helst. Ena kanien är på dag 30 och dden andra på 28
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#8 okej, vill oxå att mina ungar ska komma när som hälst tiden går sakta 
#7 : är du säker på att hon är dräktig då? eller så kommer de när som häls! 
Ska ha ungar NÄR somhälst. Båda är på dag 33 :) Ingen aning om vad ungarna kan bli :)
#9 oja vist är hon dräktig, det är som ett krig i magen ;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#10: åå vad roligt 
#11: haha, okej x))
#12 Ja, har väntat på spänn ända sedan dag 28 så nu måååååste dom komma säger jag bara! :)
#12 ja det kan jag förstå 
Fick min ena kull igår. Nu väntar vi på den andra, men jag är tveksam till om det tagit sig på henne.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
åå vad roligt vill oxå att mina kommer nu!
Mina ungar kommer runt den 28-29;D
en vecka efter mina då 
Vilken ras? blir dina?;)
Mina blir lejon/dvv rexbärare
Här väntas det bebisar runt tisdagen. 
Dvärgvädur rexar. Blev bara japantecknade i deras förra kull, så gissar på det igen.
Jag väntar min första kul runt den 25…dvv vita blåögda
Ska bli så kul, och spännande!

Vågar inte ta kullar den här tiden på året, så himla svårt att sälja kaninungar på höst/vinter. Har haft sena kullar nån enstaka gång och fått ha kvar ungar för att det inte gick att sälja dom
#20 Kan ju ändra. De kommer inatt till tisdag.
#19 mina blir lejonhuvade vädurskorsningar 
#22 okej, men har nu några som är intresserade så den här gången gick det men man vet aldrg man kan ju bli sittande med ungarna 
#23 okej, mina kommer runt där oxå