Noah vill hitta en ägare
Jag har en helt underbar unge som är 3 veckor gammal. Jag tror det är en tös, hon är helt kolsvart och har stora fina ögon. Hela hon är ganska stor och jag tror att hennes vikt kommer ligga på runt 2 kg.
Igår satte jag upp ett litet hinder i rummet och Noah susade över det om och om igen. Hon tyckte det var skitskoj. Noah är en smågalen, tuff och framåt kanin. Utan att tveka så springer hon rakt fram till hundarna för att hälsa, och hon undersöker allting nytt. Men hon uppskattar mys och gos. Vid 2,5 veckas ålder hoppade Noah upp på en 20 cms hylla :)
Noah's bakgrund:
_Hennes mamma är endast hopptränad hemma, har tävlat en gång den 18 mars med ganska dåligt resultat. Innan Ziri tröttnade hoppade hon allt man bad henne om. Hon tog med lätthet 60 cm i höjd och 70 cm i längd.
Pappan till kullen är Skärbos Hitotsu, han har tagit pinne på varenda start förutom en och första msv-starten klarade han med 1+0 och fick pinne. Han hade aldrig hoppat högre än lätt innan denna tävlingen. Hitotsus pappa är Tingvallens Belsebub, och mamman är Dunungens Mercoledi di Vallmon som är ELIT i allt.
_Noah säljes för endast 250 kronor, ett väldigt lågt pris för jag tror att denna kaninunge har ärvt det bästa från båda sina föräldrar…
Söt :)
- Mvh Emma
sööt!!:D
Åh va sööt!:)

Söötisniin! :)
Vilka raser har hon i sig?
Vart finns hon då?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

**Noah finns i Göteborg men kan transporteras vissa sträckor i samband med tävlingar.
Raserna är hoppvädur/lejonhuvad korsning :) Men kommer inte se ut som en lejonhuvad öht då sötnosen inte har någon man =)**

Kommer hon att få hängande eller stående öron? Ursöt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#7: Det finns ingen ras som heter hoppvädur?

**Nä. Det gör det inte..
Men det kallas typ så ^^ vädurskorsning avlad för hoppning - mao hoppvädur :)
Jag vet inte hur öronen kommer se ut, troligast uppåt men kanske lägger de sig :) Det ser jag inte förräns senare…**
har hon hittat något hem än? jättesöt :)
Gud vilken fin! söööööt
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Gud vilken fin! söööööt
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

åh jag hade gärna, men jag har en hane hemma! okastrerad dessutom.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Hur får jag min pappa att låta mig köpa en kanin?Han säger att kaniner bara är för småbarn.är dom det?

Åhh, vad sööt!!!!!
#16 Såklart de inte är! Jag är snart 17 och älskar kaniner! Finns även jättemycket vuxna som har kaniner!
- Mvh Emma

# 16, jag har tre små barn och dom älskar att klappa och gosa med våra kaniner men kaninerna är helt och hållet mitt ansvar. Jag skulle ha kaniner även om jag inte hade barn. Jag såg att du var 14 och det är väl en bra ålder om man ska ta hand om en kanin, om du har mycket tid. För en kanin tar mycket tid och ska absolut inte behöva bli sittande i sin bur utan att någon bryr sig om den.
Jag ska chata mycket på honom.jag ska säga att jag kan ta hela ansvaret.måste en kanin ha hö alla årstider och varenda dag?
#21 Ja,, kaniner ska ALLTID ha tillgång till hö! Varje dag

Ja, vatten och hö ska denalltid ha fri tillgång till!
#21: japp, dygnet runt året om.
ok.