Ang storlek till sele
Vad för storlek ska jag ta till min teddydvärgvädur, som dock är 8v. (får henne nästa vecka) men jag vill att hon ska kunna ha selen när hon är vuxen. Så vilken?
Selarna är från www.rabb-it.se
Medium skulle jag säga. Men just nu har hon nog bara small eftersom hon bara är en unge.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Small :) Har Small till Moses och det funkar bra! Dom är inte så stora under all päls. Har även beställt small till lilltösen!

#2 Så det funkar? alltså sitter den heelst klistrad så det typ inte går att få av den? :)

#3 Nej, inte klistrad ;) Sitter perfekt, helt enkelt :)
Fast på sidan rekomenderar dom väl medium till dvärgvädurar? Och (Hilma?) är väl iof en korsning, men inte så mycket mindre eller? NU är hon ju såklart ganska liten :D Men sen menar jag.

#5 Teddydvärgvädurar blir inte större än en vanlig Lejonhuvad. Så det är inte så att de är mycket dvärgvädur i de. Det enda är väl de hängande öronen.
#6: Jasså, minsann..! Kör på small då Kajsa ^^ Twinnie har säkert rätt om att small sitter perfekt :D

#7 Nej, nu blir jag orolig. Tänk om den inte passar xD Haha, nejmen, Moses är riktigt liten under pälsen iallafall ;P
Men Kajsa, fråga Annlou? Eller huldisen hör på KIF, hon har ju en teddydvv.