OT wiee ny kamera :)

Hihi fina bilder!!!

aah ! :D Jag vill me ha ! :P
Fina bilder, vilken sötis kanin du har :)
hehe, nej det är inte lätt :) min Cassie är precis likadan ^^ så fort man tror sig få ett bra kort å klickar så sticker hon iväg -.-'
men fina bilder ändå :) det var ju sött när man bara såg baken :P
Fina bilder, vet hur svårt det är att fota en liten busunge :P Isaac sitter så sött, så trycker man och så ändrar han sig så bilden blir helt suddig :P
- Mvh Emma

Roligt med en ny kamera :D Fina bilder ^^
åh jag vill också ha en systemkamera!! Bilderna blir så mycket bättre faktiskt :)
Jättefina bilder. gillar den sista du la upp

#10 Har int du en system? :)
Så söt hon är. och så kul att få en ny kamra :D
#3: Hahahahah, vilken underbar! "Jag vill faktiskt INTE vara med på kort!!"
Kul med nya kameran :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Gratulerar till nya kameran, ett bra val.
Har själv en Nikon D50.

Okunniga jag måste bara få fråga, vad är en systemkamera??
Åh så roligt! Har själv en systemkamera.. fast den är på lagning just nu. Å fotar ibland annars också med min "vanliga".
Jobbigt att ta med mig min stora jämt ;)
men det är grymt roligt! Å jag vet hur svårt det är =)
Vill också ha en :)
- Mvh Emma

Gaaahahahahaahahaha! Jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg alla bilderna på din helcharmiga kanin! Hon ser ut som findus i Pettson & Findus! En såndär liten gräshoppa med massa bus och spring i tassarna! Så otroligt söt!
Jag vill också ha en systemkamera ju! Väldigt less på min lilla vanliga. Om jag är snäll kanske jag kan få pröva fota med din Malin? *blink blink* Du kan få en glass av mig.. 

Jag har varken en systemkamera eller en så kallad ''vanlig'', men jag skulle gärna vilja ha en. Eller två. xD
Tack allihopa :) Det är ju alltid kul att höra att ni tycker min lilla buse är fin ;)
#17 aa de är ganska stora, men inte såå farligt men jag har ju min lilla kompakt också :) som mamma passade på att låna nu så nu har jag bara storkameran när åker bort :/

Åhhh, jag ska försöka spara ihop till en systemkamera till hösten :) Jättefina bilder och helt galet söt kanin!
finfina bilder :) Vilken busig kanin du har ^^
hur ser än systemkamera ut??vad skiljer den från en digital???

# 25, läs # 16!
Finns både och…..jag har en digital systemkamera