Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 1384 ggr
[MellMell]
1

Upphittade kaninungar

En bekant ringde nyss till mig och frågadeom jag hade några tomma burar hemma han kunde få låna…Polisen hade ringt honom och sagt att de hade hittat en låda i skogen med nio små kaninungar, som någon hade lämnat vind för våg…Ursäkta uttrycket, men JÄVLA IDIOTER! Kaninungarna är så små så han sitter nu och matar dem med nappfaska…så nu letas det nya hem åt dem,annars avlivas dom…Någon som vill ta hand om en? Vet tyvärr ingenting om dem, varken ras,ålder,färg eller kön, men kan ta reda på mer om intresse finns…De finns i Arvika/Värmland.

Skicka meddelande så kan jag ta reda på mer…

De är väldigt små än, så om ett par veckor gissar jagatt de kan flytta…blev ett litet stressat samlat med killen, men mer info kan fås :)

Katten_
0

Hmm, kanske, om ni får veta ras kön osv.. :)

/Christel & kaninerna! Glad

[_annaH]
0

Jag kanske kan ställa upp, skicka ett PM till mig så jag får mer info. Hur gammla är det på ett ungefär?

[MellMell]
0

5 av ungarna är runt 3-4 veckor, 4 av dem är runt 8-9 veckor. de är av mindre ras. Mer info kommer att komma upp på Arvika polisens facebooksida. om ni är intresserade så pma mig så får ni numret till han som har hand om dem.

Vincent...
0

http://varmlandskh.se/

värmlands kaninhoppare, där finns det kanske du kan kontakta som vill ta hand om små kaninungar!

HAHAHAHAHAHA…..