Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 312 ggr
malkanthi
0

kaniner över sommaren

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

jag är tokny på det här stället. borde egentligen sitta å plugga, men det är ju sååå mycket roligare att surfa runt ;) Jag har tänkt att fara utomlands i sommar i 8 veckor och funderar nu på var mina "bäbisar" ska vara. Det är två kaniner, Teah och Hubbe. Jag har några alternativ…1. Hos min farmor och farfar i deras tomma ladugård. Vad som är bra med det är att det är stort. Negativt är att de inte får mycket uppmärksamhet då de troligtvis bara kommer att gå ut å ge dem mat. 2.ett pensionat av något slag. Kanske det bä'sta, men ack så dyrt!!! 3.Låna ut till någon familj. Kan tänka mig att nån barnfamilj kankse vill ha en sommarkanin. Men…mina kaniner är lite speciella. Hubbe tycker verkligen inte om att blli buren,men älskar annars att gosa. Teah har svårt för främlingar och framför allt barn. De är sååå söta, mina ögonstenar!! Jag har dem lös i lägenheten och så gott som aldrig instängda i buren. De är van att jämt vara runt benen på mig. Vet inte vad jag ska göra med dem i sommar!!

Har ni något tips? eller förslag? Just nu lutar det åt farmor å farfar…då de har stort utrymme att röra sig på. sällskap har de ju av varandra…

Clariiz
0

Jag skulle vilja ha dom. problamet är att jag eventuelt har kaninungar då.. vilken inte är en sån bra kombination. kaninungar samt 4 vuxna kaniner! hmm.. NJa tror nog inte det är så bra endå..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

myriis
0

Jag skulle faktiskt mjligen kunna passa någon. Jag har erfarenhet av både tonårskaniner och andras kaniner ;) Brukar nämligen passa kaniner på somrar och sådant, senast var det en tonårskanin saom rev upp hela min arm, brr xD

Du kan ju mejla om du är intresserad! Dock kommer dem få bo ute, men jag har tillgång till två rasthagar så dem blir säkert ute minst fem timmar om dagen =)

KajsaM
0

Hoppas att nån här kan ta dom :) Men nån som vill ha en sommarkanin varju inte heller dumt ;) Inte hos din farmor och faarfar heller :)

Lillatrasdockan
0

Jag brukade ha inakordering på alla lov förut, men mitt psyke klarar det inte lika mycket längre O.o Jag blir så nervös när det gäller att det skulle hända något med dem, olyckor händer ju lixom… Men i sommar kommer det nog bli några endå, det blir det ju alltid :P

Stina_92
0

vad bor du?Bor du nära Jönköping?