Supergosiga kaninungar
Jag har fyra stycken nyfikna och supersociala kaninpojkar till salu. Dom är fem veckor gammla nu och leveransklara vid åtta veckor (21 maj). Dom är blandraskaniner och blir lite större än en dvärgkanin. Självklart vill dom komma till ett bra hem där dom får mycket kärlek. Dom finns i Eskilstuna
Pris: 150 kr styck
Cissi

Är det dom ur "kull1" som lämnade mamma lite tidigt??
Jätte fina.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Båda bilderna är jättefina!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#2, Ja, det är kaninerna ur första kullen. Dom är ju sju stycken men dom andra tre är flickor. En ska vi ha själv (den ljusbruna) och två är sålda till bekanta.
Men jag tycker om alla så mycket så jag skulle vilja behålla dom, men det går ju inte. Lägger in en till bild på alla ninisarna.
jätte fina,ska börja leta efter en nin i juni(vecka 30)då jag kommer tillbaka från semestern.Jag skulle gärna vilja ha en men bor i göteborg och + så blir ungarna stora vid den tiden :P
Dem va jätte sööta iaf!!

Jag har också en kull som är leveransklara den 21 juni också, dom är fyra dagar gammla nu. Men det är ju i alla fall långt mellan Eskilstuna och Göteborg.Hoppas du hittar en gosig ninis !
Men åååh så underbara! Dom vitfläckiga var verkligen underbara å dom andra påminde MKT om min Alfred!
Hur får jag min pappa att låta mig ha en kanin?
Åh vilka söta!! Hoppas du hittar nya ägare åt dom :)

#10, jo,visst är dom söta. Dom är redan sålda till bra hem och har flyttat, alla utom den vi har behålligt själva.
jättevackra kaniner. fina bilder :)
Vad kan man ha en kanin på vintern?Kan man ha en utomhusbur på altanen?
#13: Ja, det kan man.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
ok.tack