Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 842 ggr
[Tilde]
0

Willow äter godisrulle

Jag gjorde godisrullar till Willow och Charlie idag! :) Det uppskattades verkligen, hihi. Här är några bilder på när Willow mumsar i sig!

KitoBonito
0

Alltså näe FY vilken söt!!!!!! Jag brukar inte få såna här "utbrott" men han var verkligen helt tramsigt j*kla söt. Växer hans päls så naturligt eller är han vara ung? Tofsen på huvudet är ju bara för söt :')

[Tilde]
0

#1 Hihi ja han är ett riktigt charmtroll! Skrattande Han är ca 5 månader gammal nu, så han är tonåring för tillfället. Han har fått mycket mer fluff i ansiktet sen jag fick hem honom, så jag hoppas att det kommer att vara kvar forever and ever! ♥ haha

Stjärnfallets
0

Hur har du gjort godisrullarna och vad har du använt som godis?

Mvh Cindy

Stjärnfallets Kaniner

stjarnfallets.webbly.com

0___0
0

Åh vad söt!

minaninar
0

Är det typ honung.. och havregryn och russin? Typ?

Otroligt fiffig och rolig och enkel idé! Briljant helt enkelt.Cool Så skulle man ju ev kunna servera middagen också.. m pellets.. fast det är ju då honungen.. Eller hade du något annat ätbart klister?

[_hsleiufhbtv]
2

#5 Man kan pensla med äggvita också om jag inte minns tokigt Oskyldig

minaninar
0

#6 tack för tipset XD då kan man ju också servera så många middagar man känner för på det viset.Tungan ute

Suskiv
1

#6 Fast äggvita är verkligen artfrämmand eför kaniner eftersom det är animaliskt.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

minaninar
0

#8 Jepp, tänkte på det med. Men hm, antar att det bara är lite som fastnar. jadu.. det är ju så, kanske får ditcha det. Men man ger ju äggula till ungar i ersättning? Jo det är ingen del av deras diet o snacka proteiner.. :/ Men kanske jag provar någon gång.. Om man inte kommer på ätligt vegetabiliskt klister.. i och för sig.. tapetklister? Det är väl ren cellulosa whahaha.. Vet inte om det är helt giftfritt.. för i så fall borde det ju gå.. och cellulosa är ju en del av kanindieten..TystTungan ute ? Kanske värt att forska i.

Någon gång hörde jag att billig glass typ GB och sånt är gjort på tapetklister.. vilket fick mig att förlora smaken för den glassen, trots att jag sen hört att det inte är sant.. Oskyldig

[_hsleiufhbtv]
1

#8 Juste, så var det. Men det är så pass lite så det gjorde ingeting, men jag är som sagt inte helt hundra på detta så lita inte för mycket på mig Flört Jag har gjort samma men fått det att fästa med bara vatten, dock var det mycket små bitar (nästan smulor) så det var ju lite annan sak.

#9 Haha tapetklister, varför inte? Flört

dermot
1

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Tilde]
0

Recept finns på Kaninmagazinet! :) Eller ja, Annika länkade ju!

Jag använde lite mjöl + vatten och in i mikron så det blev klibbigt.. Sen rullade jag toarullarna i pellets, russin, havregryn och torkade brännässlor :) Mycket uppskattat!

minaninar
0

#8 Alltså när jag skriver om tapetklister, måste bara säga: det är inget jag har belägg för om man kan använda så använd inte det utan att verkligen gjort research. Jag vill inte komma o höra att jag rekommenderat att man ska ge kaninen tapetklister.. det var lite skämtsamt som alla förstår. Förmodligen safe för godisrulle, men det finns ju Le recept, som verkar mer safe så bör man köra på istället.Skrattande

Tyvärr är den enda leksak ninisen hemma intresserat sig för på sistone en tennisboll. Han älskade att fatta tag i den med tänderna och kasta omkring.. Fast jag tog den ifrån honom. Det verkade som han var förtjust att gnaga i den, och jag blev minst sagt orolig att det där ilsket gula luddet kanske kunde vara giftigt (neongul plastfiber, kaninens magsyra, känns liksom inte som någon bra kombi).