Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 937 ggr
Peak303
0

Sökes Vit rödögd Dvärgvädur

Jag söker nu uppfödare av denna färg och ras eller bara någon som säljer. Har letat efter detta ett tag nu utan att hitta det jag söker.

Så vet du någon som säljer en vit rödögd dvärgvädur eller någon uppfödare av detta får du gärna höra av dig! :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[RC1393]
0

Vart håller du till? Finns en här i västerbotten som säljer vit rödögd, tror inte hon har någon unge nu men hon skulle ev. sälja sin vit rödögda hane, min vit rödögdas pappa :)

Annars så ska jag ta kull på min till våren, med lite tur så finns det nog en vit rödögd i kullen, om du inte bor alltför långt bort :)

Peak303
0

Jag hittade ev. en hane tidigare men får inte längre svar från uppfödaren..

Jag bor nere i Skåne.. Obestämd

-'  Malin Hultman

[RC1393]
0

Aha, ja, då var det ju inte runt gathörnet…

Har du testat att ringa uppfödaren? Låter ju skumt att inte svara, synd att alla inte är så seriösa.

Lycka till med kaninletandet, tycker du väljer precis rätt färg och ras också, de är så fina! Mamma hatar alla djur med ljusa/röda ögon, hon tycker dem är läskiga, men vaddå, de är ju prinsess kaniner med rosa ögon! Eller småpojkarnas version, kaniner med laserögon! Skrattande

Vincent...
0

http://www.kolartorpet.se/ dom har ju Hermelin vit röd ögd ifall det skulle vara något?

HAHAHAHAHAHA…..

Peak303
0

#3; Jo jag tänker det samma, då de nu lagt upp kaninen till salu på hemsidan..

Haha jo rödögda är så fina Kyss
Hade en annan rödögt tidigare som alla kallade mördar kaninen o.o

#4; Tack för tipset men det är just dvärgvädur jag är ute efter då det ska vara till mitt "projekt" på mina dvv rex för att få fram bättre kroppar samt få fram fler vit rödögda i denna päls typ. :)

-'  Malin Hultman

Vincent...
1

http://www.kolartorpet.se/till_salu.html

såg att dom hadde en vit röd ögd dvv under till salu! Skrattande

HAHAHAHAHAHA…..

Alone
0

du är inte intesserad av dvv ungar i annan färg, mamman till ungarna är vit rödögd dvv rex så dom är ju också RB :)

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

[RC1393]
0

#5 Haha, eller som min syster säger, lord voldemort :P