Hem sökes till fin kanin
Troligtvis har jag köpare som är seriösa på två av dem tre ungarna som jag har kvar av kullen.
><<det gäller antingen Dott, hona 4månader svartbrokad
Eller Junior, svart hane, 4månader
(dvärgkorning.(mellan pappan:dvärgkorning(hermelin/dvärgkanin) och mamman: dvärgvädur)
Båda är super trevliga och keliga med en hel del hoppintresse.(syskon har stora framgångar/talanger)
Båda är vana med koppelpromenader och har provat hoppning på låg nivå m bra resultat. Båda är snälla och inte sprattliga alls! Inte äns vid kloklippning.-dem till och med tycker att det är mysigt och tar det som en go stund.(så länge man själv kan klippa klor ) Dem kan även enkla trix ! Och har god förmåga att lära sig mera! dem är riktiga kelgrisar som inte vill åka landet runt till det nya hemmet, max 2timmars bilresa enkel tur.(Köpare har tyckt att det varit värt trots långt att åka.)
Kaninerna passar främst till Kel, Hoppning och trickträning, utställning är inte något jag hoppas på, och detta är ju ändå en blandras!
Först i kvarn får välja kanin först.
Mat och hö för invänjning till nytt foder medföljer utan extra kostnad!
50kr per kanin enbart för att visa att man är seriös.
Sälj-anledning-att varje enskilld kanin ska få mera uppmärsamhet och bryom, då vi har föräldrarna att ta hand om-
Kontakta mig vid intresse!> skicka.meddelande@hotmail.com

har du bilder? :)

#1 Jo vist har jag det! Men jag visar dem bara vid seriöst intresse- om du tycker att det låter intressant, då skickar ja bilderna till dig. vart bor du?/är du seriöst intresserad eller vill du bara se bilder på dem?
*puttar*
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

PuTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT kom igen nu du…dem vääääntar-----
vad bor du?