Säljer kaninungar för 100kr st!
Hej! JAg säljer mina två små snälla och söta kaninungar! De är en vit hona och en Svart hane! Honan heter Mitzy bell och är världens sötaste!xD
Hanen heter Blackfox då han är svart och är snäll men han har ett riktigt skuttande personlighet! :)
Mamman till ungarna är vit och blandning mellen Löwen(lejonhuvud) och Hermelin och pappan till ungarna är svart och Lejonhuvad dvärgvädur! Ungarna säljs till en familj eller någon som vill ha en kelkanin,avels kanin eller hobby kanin (Hoppkanin).
SÄLJS INTE SOM REPTIL MAT ELLER TILL MAT LAGNING!
Härstammningsbevis finns att se men dock skickar jag de på mejl till dig/er
Skulle du vara intresserad? så kan du gå in på min hemsida: www.Beisarnaskaniner.weebly.com
eller så kan ni/du mejla mig på min mejl-adress: Ricco_kaxi@hotmail.com
WOOPS!! glömde visst säga att ungarna är 3 månader snart! ;)
Hoppas någon är intresserad!
// Angelica
Ingen som är intresserad?? o.o känns som om jag aldrig kommer bli av med dom! behöver bli av med dom så fort som möjligt! då jag inte har plats här hemma med dom :(
kan tänkas sälja ungarna för 50kr st!
Var bor du? :)
Frågar detsamma, vart bor du? 
Hälsningar Amanda och kaninerna
Jag bor i Tranås - Jönköpings län - småland :)
Ganska långt från mig då som bor utanför Köpenhamn :/
Okej! :/ synd
Men de är otroligt söta, så jag förstår inte varför du inte har fått dem sålda än!! Lycka till! 
Ja dom är söt :) jag har haft dom ute i två veckor på blokcet och de va två st som mejlade men båda dom bodde långt ifrån mig annars hade jag kanske haft en såld redan :)
men jag får hoppas att någon vill ha dom xD måste ju få plats med mina vuxna kaniner jag harc också här hemma :D
haha Tack i alla fall! :)
Visst var det din kanin som släpade bakkroppen efter sig?
Jag vill bara säga: Det är ingen bra idé alls att sälja kaniner innan du tagit reda på vad denna kanin har för fel. Det kan vara något smittsamt som skulle kunna ha drabbat de andra också, eller som de kan föra med sig. KOlla först vilken åkomma det är som orsakar problemen för din lilla ninis.. sedan om det inte är något smittsamt kan du ju sälja?
De är inget som är smittsamt för annars hade mina kaniner redan blivit som honom tyvärr vilket gör att dom inte sitter i samma bur längre heller. Flyttade ut ungarna från hans bur så fort jag såg att han är som han är :( min lite äldre kaninhon unge attackerade honom redan när jag fick honom också hon är en sån som attackerar mindre kaniner än sig själv :( HAn den förlamade han har inte smittat dom andra men ska ändå försöka få tag på vet. till dom andra ungarna också för säkerhets skull…