Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1723 ggr
Emi´s Usagi
2

Dvv rex och normalpälsade med SB och RT anlag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag beslutat för att sluta med min wienert hobby uppfödning och bara satsa på utställning. Detta gör att jag nu kommer sälja av unga honor och hanar som jag tänkt att ha till Avel under det kommande året.

Även två kaniner som har ett ståöra, kommer att säljas.

Hemmet viktigare än priset.

Se nedan för bilder på kaniner som säljs för vidare frågor pm:a mig här på ifocus.

Bild 1. Nomalpälsad hona, winerteckand, cremefärgad, vitörad. Har ett ståöra. Född i Mars i år. pris: 200kronor

Samtliga kaniner finns i Stockholm.

Transport brukar gå att ordna till de flesta delarna i Sverige, transport betalas av köpare.

Emi´s Usagi
0

Chagalls Dante. Vit Rex med Sartin anlag. Hade tänkt att använda honom i min vit blåöga Avel men eftersom han har ett ståöra så komemr han inte användas i min Avel, vill tillägga att hans föräldrar dock inte har ståöron. Snäll och barnvan.Född: Mars 2012

Pris: 200kronor.

Emi´s Usagi
0

Blåzippans Embla. Dvv rex hona med satin anlag. Född i Mars.

Pris: 350kronor.

Emi´s Usagi
0

Blåzippans Ferdinan. Denna hane är svår att sälja för han har så fint huvud, är så gullig och älskar hans långa fina öron. Han är Dvv rex med satin anlag och är Isabella/cream färgad med vita öron. Född: April 2012.

Pris: 700kronor.

Emi´s Usagi
0

Filias Vira. Denna sötnos går att visa intresse på men jag kommer först sälja henne efter jag fått en kull på henne, med andra ord kommer hon vara avelsklar när hon är till salu. Hon är egern, vit öra, normalpälsad med både satin och rex anlag. Bra öron, fint huvud, snäll.

Pris: 300 kr

Emi´s Usagi
0

Denna donna viltbrun är märkt men jag inväntar stamtavla nu efter semestrarna slutar, dock så är hon inte så bra i sin viltbruna färg, dock så har jag fått höra att den kan utveckla sig bra ändå. Hon är snäll och tam, lätt att handskas med. Hon är normalpälsad och bär på både rex och satin anlag.

Eftersom jag har valt att barainrikta mig på vissa färger till en början för utställning så kan  jag tänka mig att lämna ut på foder om det är någon som är intresserad av att börja avla dvv rex för utsällning här i Stockholm, eller närliggande län,  för att sedan bli parad med någon av mina dvv rexar hanar som jag har för utställning och Avel. Så finns det någon som är intresserad av henne hör gärna av dig.Bilden gör henne inte rättvis, hon har fina öron och bra huvud, hoppas hon kommer bulla upp sig lite till: )

Fulia
0

Den första bilden med inlägget är det hona elr hane? :)

[Guldvingens]
0

#6 Läs inlägget, det står där :) Klart och tydligt.

TS: synd att man inte har plats, den vitörade egern honan var ju ljuvlig!

Emi´s Usagi
0

#6 det är en hona: )

Fulia
0

Ska Prata lite med mamma om Den SÖTA honan! x)

Emi´s Usagi
2

#9 gör så! Hälsa mamma att hon kan kontakta mig om ni är intresserade. Hon är van att hoppa runt i sele: )

Emi´s Usagi
0

Putt: )

Emi´s Usagi
0

#Embla är såld

Blåzippans Ferdinan kostar nu 350kronorGlad.

Finns Även Blåzippans Gangster. Satinrex, japanteckanad. 400kronor.

Född i April i år.(se bild i inlägg, det är gangster)

Maila gärna vid förfrågningar eller intresse om kaninerna.

emisusagi@live.se

Emi´s Usagi
0

Filas Vira är bokadGlad.

Gangster, Ferdinan och Dante och Honan på översta bilden söker fortfarande hem.

Emi´s Usagi
0

Gangster är såld till Emma på StorslejonGlad

Transport hjälp finns till Dalarna i början av September om någon är intresserad av att köpa ngn av mina kaniner därifrån. Transportkostnad: 100kr/kanin.

Storslejon
0

Tummen upp!Glad