Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 415 ggr
thildatessie
0

OT-Djurvård Vuxenutb

Hej! Vill plugga djurvård i framtiden. Kom tyvärr på det för sent så det får bli vuxenutbildning. Har dock väldigt svårt att hitta bra utb i närheten av mig på google. Tänkte höra med er om ni vet något. Bor i Marks Kommun i Västra Götaland och jag kan inte åka för långt och inte flytta. Vet att Skara är bäst men det är inget alternativ då det är för långt och jag inte kan plugga upp Matte B (är värdelös på de..).

Hoppas att ni kan ge mig något! Jag ska ringa runt och höra med naturbruksgymnasium i närheten. Funderar på att gå gymnasiet igen men vet inte hur det fungerar mer än att jag nog får betala utb själv..

Fnorpan
1

uppsala har SLU men inte allt för många utbildningsalternativ. Vill du gå gymnasialt så kan jag rekomendera att söka på Studentum.se. Vet inte vart din kommun ligger (geografi var inte mitt bästa ämne) men jag funderar på att satsa på säbyholms zoo och hund utbildning för att sedan söka SLU =o)

thildatessie
1

#1 Uppsala vart långt….. jämte Hallands län.. är med dålig på geografi ;) Tack! Hoppas det går bra för dig!

Fnorpan
1

#2 Detsamma! Skrattande