Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 629 ggr
jees94
0

VAD SKA JAG GÖRA?

Nisse gnager som en galning på buren….Buren blir helt förstörd…. vad ska jag göra? ( han har grenar att gnaga på )

Keligast
0

släpp ut honom ofta och köp kankse någon gang-leksak eller någon leksak så han kan hålla på med :)

jees94
0

Han har redan olika leksaker.. Och jag kan väll inte släppa ut han som idag när det regnar..?!?

myriis
0

Hur länge är han ute varje dag?
Du kan sätta en stor planka som tak eller någots sorts täcke. Bygg gärna en stor rasthage och låt honom vara ute 6-7 tytimmar.

Keligast
0

#2 okey då kan jag förstå dig! men ta ut och kela med honom men ta inte ut han varje gång han gnager för att annars kommer han gnaga hela tiden för då vet han att han kommer ut!

Flippa
0

Har du någon bild på buren?

jees94
0

Kolla ciss tråd.. Vars bor dina kaniner? Där är det en bild på hans Hage och bur…han är ute varje dag men nu när det regnar kan han väll inte va ute?

Keligast
0

#6 om du har tak över hagen så går det :)

jees94
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har inte tak över hela hagen.. bara en jättelitet tak ( under buren! )

myriis
0

#8: Om du vill kan du ju skaffa tak.. :P Hur länge är han ute, får han gå "fritt" när det är sol? :) Alltså gå in&ut som han vill?

jees94
0

han är ute läännge.. ja kan går in och ut som han vill!!

myriis
0

#10: Ok ;) Har upplevt med kaniner som är ute länge och går ut som dem vill att de blir sura när man har stängt så att dem inte kommer ut..

jees94
0

jaha  =/

twinnie
0

Min kanin har också gjort så. Det var just som Myriis säger att han blev sur när jag stängde in honom ;P Men nu har han mognat lite :)

KvirrZ
0

Herregud, Pepsi blir galen om hon inte får komma ut när man är i rummet hon står, kraffsar som en galning i luckan i taket så det låten som in i *piiiip* xD

- Mvh Emma

jees94
0

jag är rädd att en fågel ska komma och ta han när han är ute.. så kan man lägga fågel nät över hagen?

twinnie
0

#15 Lägg tak över. Hönsnät, kompostgaller, en planka - vadsomhelst :)

Flippa
0

Hmm..

KvirrZ
0

#17 ?

- Mvh Emma

Stravaganza
0

?

Flippa
0