Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1174 ggr
Ambellah
0

(S) NYA Rymliga inneburar

Stora luftiga och rymliga inneburar för kanin säljes. Mått ca: 115 x 50 x 55 (l x h xb) finns med grå och röd botten. Innehåller matskål+"hållare", vattenflaska+ hållare, höhållare i plast som man sätter utanpå buren samt bolåda kombinerat med sitthylla(och matskål). Dem är nya pga att jag köpte 3 burar men fick sedan 2 burar av en bekant säljer därför 2 st aldrig använda!! Nypris: 1500 jag hade tänkt mig : 1000 kr. Finns i gävle för avhämtning annars står köpare för frakt. Kan ev. tänka mig betala halva frakten vid snabb affär.

FÖRST TILL KVARN! :) (reserverar inte heller till någon)

Mvh Alice och Morpen :)

Katten_
1

Intresserad, återkommer när jag pratat med mamma!

/Christel & kaninerna! Glad

Ambellah
0

Öppning finns enbart på framsidan räcker gott och väl då man kan öppna halva eller hela långsidan (115cm) . Bilder på buren osv kommer komma! observera att det är buren jag använder som jag fotar dem andra nya står i förrådet helt orörda! Dock har jag tagit bort luckan för "bolådan" då jag städade men tror ni förstår ändå att den ska sitta precis under där bella sitter , kaninen alltså, men kan självkart fota det också om ni behöver se :) Frågor?

Ambellah
0

#1 okej, gör så! :)

Ambellah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Buren i sin helhet

Ambellah
0

Ena luckan öppen. Lådan ingår ej!!

Ambellah
0

Matskål på ¨hållaren"

Ambellah
0

Utan matskål (endast "hållaren")

Ambellah
0

Vattenflaskans hållare (väldigt lätt att bara "trycka in" flaskan i hållaren samt ta bort så slipper man hålla på med att försöka få den rak/sätta fast den bra med den traditionella ståltråden :)

Ambellah
0

Med vattenflaska :)

Ambellah
0

Självklart går hela gallret att ta bort också, tror även att man kan montera ned den helt. Har ju aldrig gjot det men ska säkert gå. Alla delar gå att ta bort för att tvätta också :)

Kom håg, FÖRST till kvarn gäller med BETALNING! ;)

Ambellah
0

putt :)

Ambellah
0

Priset kan prutas en aning vid snabb affär :)

Ambellah
0

Tråden kan tas bort helt :)!!