Jag tror att jag är kär!:P
Hej!
Åh, min pojkväns kompis har fått kaninungar (de är 3 v nu på fredag) och dessa små tussar är supersöta!:D De är blandning mellan Dvv och Löven (har fortfarande inte lärt mig hur det stavas så rätta mig om jaghar fel :P). 75% Dvv och 25% Löven =) Det blev 6 st och alla har överlevt :D Haha, hittade min favorit direkt! Minstingen i kullen var det och gissa om min pojkvän blev sur direkt :P Haha, han vill ju inte ha fler djur ;) Men han tycker ju också om den som tur är, så det blir nog den plutten iaf =) *Hoppas*
Höll i några av ungarna och alla hade så mjuk och len päls, helt underbara! Speciellt minstingen då som somnade i min famn och som gnislade lite tänder för att den var så nöjd :D
Jo, jag tänkte fråga lite, då jag inte är superbra på färger oh teckningar.. Min favvis bebis + 2 av de andra bebisarna har brunt runt ögonen (2 ljusa och en lite mörkare) + att de har som en rand med bruna prickar på ryggen (den mörkare har lite längre än de ljusa) och öronen också samma färg som fläckarna.. Hoppas ni fattar min förklaring :P Men är det vit schek (kanske stavat fel, men ni vet säkert vad jag menar) eller är det ngt annat?
Sedan tror jag att de andra 3 är manteltecknade, en begie och 2 st är jag nästan 100% säker på att de är madagaskar =) Men jag är osäker på om de är manteltecknade eller brokade.. Har för mig att manteltecknade har ganska stor "fläck" på ryggen (dessa ungar har det och där var den slutar är det vitt med lite prickigt prcis vid kanten av den stora "fläcken"). Haha usch, vad rörigt den blev!:P
Hoppas att ni förstår vad jag menar =) Får väl ta bilder eller be dm skicka bilder åt mig så jag får visa er, då ni är mkt bättre på sånt där än jag =) Vore ju kul om hon fick veta vad de är för färg och teckning, då hon själv inte alls är bra på sånt =) Skaverkligen önska att min pojkvän går med på att a minstingen :D
åh. helt underbart med kaninungar! Man kan ju inte annat än att bli helt förälskad :D
Jag är inte så bra på färger. Hoppas någon kan hjälpa dig.
#1 Haha, jag vet :D Nu får jag bara försöka manipulera min pojkvän lite så att han går med på att vi tar lillplutten :P Vi ska titta på bebisarna idag igen :D Kommer gå dit varje dag och verkligen fästa mig vid minstingen så att han blir tvungen att gå med på att ta den, då han inte klarar av att se mig ledsen ;)
#2 Ja, precis så ser 3 a bebisarna ut :D Fast de är mer bruna/beiga, ska kolla bättre idag och kanske ta lite bilder =) Men tror du att de andra är manteltecknade? Jag tycker att det ser ut så, men är lite osäker..

Gud så roligt :D Hoppas att din pojkvän ändra sig :)
#3 Japp då är det vitscheckar :P
Förstår inte riktigt din beskrivning på de andra så jag vet inte om de är mantlade eller brokade :P
- Mvh Emma
Tycker också det låter som vitscheckar
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#4 Ja, jag var hos dem idag igen :P Höll minstingen och en annan bebis. Mintingen somnade direkt i min famn och jag höll den rätt länge :D Ville knappt gå där ifrån :P
#5 Okej… Jag är dålig på att beskriva ;) Men jag tror att 2 är manteltecknade och en är ev. brokad =) Haha, ja, jag har kommit fram till för länge sen att jag är värdelös på att förklara :P
#6 Jo, men 3 av dem är det, såg det på en gång och misstänkte att de var det =) Men de andra 3 är jag osäker på =)
Ingen som har en bil på både en brokad och en manteltecknad? Då kan jag ju se vilket av det som de är :D

Brokad ÄR manteltecknad. Fast en riktigt dålig sådan. Brokade har mer vitt och är inte en godkänd teckning.
Hur mycket vitt har ungarna? En mantelteckning ska täcka rygg + huvud ungefär :)