Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1880 ggr
Jetaime
1

(s) Teddyvädur 0.2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag har planer på att flytta och kaninerna inte riktigt går ihop med mitt liv pga jobb och grajor har jag bestämt mig för att lägga ut en annons på mina två små teddytjejer och se om det dyker upp något. Tjejorna går bra tt ha tillsammans men kan även tänka mig att sälja dom till vars ett hem.

Tussilagon's Reason To believe "Billie"
Ras: Teddyvädur
Färg: Viltsiames
Född: 090519

Tussilagon's Heaven Here "Holly/Bollybus"
Ras: Teddyävdur
Färg: Isabella otter
Född: 090519

Båda tjejerna är underbara och snälla kaniner som aldrig skulle skada någon. Holly har dock sen ca ett år tillbaka problem med ena ögat sen hon fick ett hö-strå i ögat.

Hör gärna av er så berättar jag mer om mina små flickor.
Dom finns i Höllviken, skåne. Men transport till Stockholm/Sundsvall ska inte vara några problem.

Pris: 500kr/kanin eller 800kr för båda. (Hemmet är dock viktigare än piset).

Det går bra att höra av sig till mig via
Mail: hanna_persson@live.se
Mobil/sms: 0730-541019

Jetaime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Holly på första bilden och Billie på andra.

Zakarias
0

Jättefina, har dem haft någon kull?

[Tilde]
2

Gud vad söta! Ska de borstas varje dag?

Jetaime
1

#2 Billie har haft en kull, men jag vill inte att någon av dom ska gå till Avel om dom flyttar.

#3 Borstar igeonom hela kaninen ca 1 gång i veckan eller varannan vecka, och fixar lite med kardan ett par gånger i veckan.

Zakarias
1

#4 okej synd :( men holly ska nog ändå inte ha kull hon är för gammal för sin första kull.

Jetaime
1

#5 Letar endast efter ett underbart hem till kel till dom båda (antingen tillsammans eller var för sig) :)

Zakarias
0

Puttar upp åt hanna :)

[Tilde]
0

Jag är helt förälskad i dem, speciellt Billie! Ser ut som en liten fluffig nallebjörn<3 Önskar jag kunde köpa henne :/

Jetaime
0

#8 Dom är underbara båda två :).

hobbymupp
0

Hur yttrar sig Hollys problem med ögat? Ser hon bara dåligt eller rinner det? :) Superfina tjejer, verkligen!

Jetaime
0

#10 Det rinner ibland vissa perioder, men det är inte geggigt utan mer bara lite rinnigt. Vi har vatt och spolat tårkanalerna tre gånger och sådär, men det kommer ändå tillbaka lite då och då. Jag brukar klippa henne runt ögonen/huvet så hon inte ska få in hårstrå när pälsen blir blöt, så det är inget hon verkar ha problem av annars:)

Glennfisen
0

finns någon av dem kvar?

// Sara

Jetaime
0

Båda finns kvar.