Han har blivit så snäll!
Min Hubert är nu 5mån gammal och har gjort en helomvändning i sitt humör. Förut var han lite bråkig och skulle inte alls gosa och började bitas (endast i kläder) eller sprattla när man höll i honom. Idag slog det mig hur gullig han har blivit! Jag satt och klappade honom och hade honom i famnen en stund utan att han började bråka. :) Dessutom kom han varje gång jag ropade och när jag sa "pellets" hoppade han in i buren och sprang fram till matskålen xD Jag höll på att dö! Haha tokstolle. :D
Min fråga, kan han redan ha gått genom sin tonårsperiod?? Han blev könsmogen när han var kring 3mån. Det känns nämligen inte som att jag har tränat honom att bli "snällare" utan jag har snarare låtit bli att lyfta upp honom och bara klappat honom på golvet vilket han tolererat.. känns ju otroligt mysigt att han har blivit så gullig nu :) (Han kan fortfarande sprattla ibland när man går omkring med honom i famnen men det har också blivit mer sällan nu)
åh så fin han var måste jag bara säga :)
Det här med tonårsperioden kan vara lite svårt att säga. Alla kommer in och ut ur tonåren olika fort men jag tycker det låter lite tidigt men det är helt klart möjligt.
Vissa kaniner har ju inte ens en tonårsperiod. Dom är snälla hela livet :P
Det är bara att vänta och se :) Kul att han blivit så snäll i alla fall.
Är Hubert snäll???
Det tror jag inte förrän jag ser det 
Hörru han kanske har blivit snäll för att du har åkt hem?
Haha nej men han har faktiskt blivit mycket snällare, du ska få se när vi kommer hem! 
5 månader låter lite tidigt tycker jag, för att ha kommit över det, men visst kan det vara olika. De flesta kommer ju knappt in i den alls så man vet ju inte. Kul att det har blivit bättre i alla fall :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]